Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za skvělé pobavení :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, tak to jsem ráda a moc zdravím;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Sázela jsem se ráda v dobách dřívějších a celkem úspěšně. V jednom svém špekatějším období padla sázka, že neudělám 100x sed-leh. Měla jsem na přípravu asi měsíc. Dala jsem to, byť mě pak ještě týden bolelo břicho. Prohraná musela 5x vyběhnout ze štramberského náměstí ke Trúbě. Ona pak nemohla týden chodit ;-D

2 0
možnosti
Foto

Moc krásné počtení, díky ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jano, já díky vám, za návštěvu;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Jednou se kolega Petr vsadil, ze ozeni druheho kolegu, tez Petra. Prohral krabici sampusu, Petr se ozenit nenechal. To uz je davno, prvni byl pred lety vyhozen a druhy uz je v duchodu.

Hezky vecer, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky fajn sázka, zdravím ku Praze;-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-Dtak čtyřicet věnečků bych brala, ale to hovínko8-o

dík za hezké čteníR^

1 0
možnosti
Foto

Věnečky umí sestra skvělý, to máš pravdu, že chutnají;-)měj se hezky, zdravím a dík za návštěvuR^

0 0
možnosti

Jitu, to je prima oddechový blog!

Mě toto zcela minulo - nejsem sázecí typ. Nikdy mě nikdo nepřemluvil. Ani nesázím žádné tikety.

Ovšem ty sázky, co jsi napsala, tak ty stály za to!:-D:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruš, v tom vedru je potřeba trocha oddechu,;-) zdravímR^

1 0
možnosti
Foto

Já věděl proč se nikdy nesázet :-)

1 0
možnosti
Foto

Co není, může klidně být;-)

1 0
možnosti
Foto

Nejsem haklivka, tož totok fakt nee. Chudák moje maminka, přišla o vlnu a ještě musela péct nové věnečky.;-D

2 0
možnosti

Říká se, že peníze nesmrdí. Ale zmíněný druh sázky bych nemusel.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, "nikdy neříkej nikdy", stále známé přísloví...;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS