Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

MHD cestuji docela často. A to i před časem s malou Ani v kočárku. Naštěstí dnes jezdí většina busů i tramvají nízkopodlažních, takže jsem byla "samostatná". Ale i když přijel vysoký autobus, nestalo se mi, že by mi někdo ochotně nepomohl - a to kolikrát aniž bych žádala :-)

Snad se to tedy od doby, co byla Aninka malinká nezměnilo a za pár měsíců mi budou zase ochotně při nástupu pomáhat :-)

1 0
možnosti

;-D no, skoro před padesáti lety jsem s tím kočárem vlezla do autobusu sama, než se lidi vzpamatovali. A to jsem v tom spodním košíku měla vyvařovací hrnec plný hader a na zádech batoh;-)

2 0
možnosti
Foto

No jo před 50 lety. To ještě ženský odrodily na mezi a šly skupit seno. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Asi jsou v Ostravě lidé lepší, protože si nepamatuji, že by někdy maminka musela někoho žádat. Když jsem nepomohl sám, tak vždycky proto, že mě předběhl někdo jiný. :-)

2 0
možnosti

Ano, jsme lidé a na to by se nemělo zapomínat. Nikdy a nikdo.

Moc hezké:-)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, moc díky za zastavení;-)

1 0
možnosti

Ano, přesně to znám, Jitu :-). Naštěstí ctím pravidlo "líná huba, holé neštěstí". Ale ta bezmoc je fakt šílená, takže jsem si také potom kočárek sama vynášela, nežli abych se doprošovala.

1 0
možnosti
Foto

Dášo, díky za nakouknutí, měj fajn neděli;-)

0 0
možnosti
Foto

zřejmě ani gentlemanky nevymřely;-D

0 0
možnosti
Foto

Já moc zkušeností nemám ,busem jezdím málo. Hzký šlánek JitušR^

1 0
možnosti
Foto

JItko, je to opravdu - většinou - tak !!R^

1 0
možnosti
Foto

Vždycky je to o ochotě, které tak nějak ubývá. Jestli chci a můžu. Přemýšlet, jestli dítě nevyklopím, když na druhé straně je ještě jistící maminka, mi přijde už jako přivolávání katastrofických scénářů. To by člověk nesměl vystrčit nos z domu.

Nevím jak MHD, ale na běžných linkách nízkopodlažní busy nejsou samozřejmostí. R^

1 0
možnosti
Foto

Ivko, je to tak.;-) Nyní se aspoň vejdou do některých busů dva i tři kočáry, ale je to o štěstí, co zrovna pojede. Zdravím, měj pěknou neděliR^

0 0
možnosti
Foto

Kdykoli mladým maminkám pomáhám, vždy jim na rovinu řeknu, že kočár beru zásadně za rukojeť. Jednak mám jistotu, že ji dítě nevyklopím, jednak má záda jsou o několik dekád starší, ale hlavně! nové, obzvláště 3kolove kočárky není vpředu za co bezpečně uchopit. Párkrát se mě dostalo odpovědi "přece si neumažu ruce od blata, když pak sahám na miminko".

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak to je. Jano, moc děkuji za návštěvu a příspěvekR^;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik