Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to abych si dala pozor na drátěnku,klepe u nás také čtyřicítka;-D

1 0
možnosti
Foto

hned v názvu jsem si četl...a já se tak smažila:-)

1 0
možnosti
Foto

Smažit se budeme o víkendu, jen počkej ta vedra;-)

0 0
možnosti
JS

R^:-) Ještě že neměla na prkénku třeba mašlovačku z husích brků, bylo by hůř;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to by třeba poznala, plavaly by nahoře;-)

1 0
možnosti
Foto

to je škody to je škody! Drátěnku bych vylovila, polívku bych naservírovala! Jakýpak štráchy, ne?;-)

1 0
možnosti
Foto

Udělala bych to taky tak, jenže prý byla ta drátěnka už hodně "jetá";-)

0 0
možnosti
MB

Příhoda úsměvná a milá - polévka, asi stále lepší té sekyrkové ! Moje žena zase trpí úchylkou, kdy hadérkuje. Z neznámých popudů, tuto vlhkou, odkládá po pracovní desce kuchyně - nyní se vylepšila a objevila i prostory lednice ! Na naše jubileum, 30 let to žádný dopad avšak nemá ! Naopak, je vidět, že se stárne a poskytují se i nové ..., manželské služby ! Já ji vyhledávám hadérku - ona zase moje brýle ! ... Každopádně Vám blahopřeji, chápu za 10 let, až Vás doženeme - Musím si dávat pozor na záludnou drátěnku ... :-) !

3 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek, ovšem toto není můj příběh, ten se bude psát až za dva roky;-)

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji ke krásnému výročí a věřím, že ještě mnoho let spolu přidáte:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Alžbětko, díky, ale znovu opakuji, že tohle nebyl můj příběh;-)

0 0
možnosti
SH

Šel dráteník po ulici, bá jo;-DSelka na něj volala .....Bůh ví, k čemu drátěnkaR^

2 0
možnosti
IM

I46v68a 14M85a38r49k81o63v92á

26. 7. 2017 22:33

Železo je přece důležitý prvek, tedy pokud drátěnka byla kovová... Dík za hezký článek:-) a blahopřeji k výročíR^

2 0
možnosti
Foto

Jejda, to nebyl můj příběh, přiznala bych se k tomu bez mučení. My máme čtyřicítku až za dva roky...taky udělám vývar;-D

0 0
možnosti
Foto

J46a21n70a 52M48a44j51o87v98á

26. 7. 2017 21:51

však ta drátěnka byla skoro čistá, ne?

1 0
možnosti
Foto

Po vyvaření snad už jo;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DTo snad není možný! Ale u mě byl měl všechno s kočičími chlupy...:-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě to tak! To by asi nepřežil;-DTo známe jen my;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik