Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já na tábora jezdila moc ráda.:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesné, zrovna dneska jsem s jednou u 14 letou venčitelkou , která dělala 14 dní instruktorku dětem do 10 let, vzpomněla, jak si na 2 dny odskočila domů a venčit do útulku, kde se šla uklidnit, protože z nich měla nervy v kýblu :-D Top hláška - já chci maminku! ;-D

1 0
možnosti

Tábory patřily k té době a ještě stále jsou v hlavě nějaké vzpomínky.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Tohle neznám.;-) Bývali jsme přes léto u babičky, jen mě pak vždycky ve škole trochu mrzelo, že nemám ty táborové zážitky k chlubení.:-) Protože chodit na borůvky a jezdit na výlet pořád do toho samého města, no... A to nemluvím o tom, jak děsné to je v pubertě, když oba rodiče mají prázdniny taky.;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Borůvkové "galeje" mám taky za sebou, ale pro mě pořád lepší, než do tábora, nojo, šklebík;-D

1 0
možnosti
Foto

R^já první tábor také probrečela, dokonce si mě k sobe do stanu vzala jedna z vedoucích a po třech dnech volali rodičům ať si pro mě přijedou, že je to marný-ale pak jsem se vzchopila a vydržela do konce

1 0
možnosti
Foto

Horste a já díky za čtení;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Táborů jsem zažila mraky, jako dítě i jako vedoucí. Spíš jsem to měla naopak - většinou se mi nechtělo domů od kamarádů a nevšedních zážitků atd. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, seš správňácká tábornice;-)R^

1 0
možnosti

Hezké, Jitko. Já jsem naštěstí na tábory nemusela, jen k babičce a tam byl ráj. Ale děcka jezdí pořád na skautské, a jsem moc ráda. Musí si vše postavit sami na zelené louce. Po 14 dnech se pak těší domů na normální postel, normální záchod a normální vanu.Synek jeden rok přijel, rozrazil dveře, ani nepozdravil, a letěl na záchod se slovy: "Ty můj kamaráde splachovací!":-)

3 0
možnosti

ahoj Jitu, moc pěkný. Já na tábory jezdila pravidelně Vadilo mi jen, že byla 3-týdenní a masové. Darda byl jeden tábor, kde se vedoucí rozhodla, že mě přeučí z levé na pravou a když jsem nechtěla, tak mě -doslova- šikanovala. No a když už jsem se dostříhala na metru večera před odezdem, zjistilo se, že jsme chytila spálu, takže jsem si nežádoucí pobyt prodloužila o pobyt na infekčním oddělení ve městě, které sice není tak daleko od toho našeho, ale protože jsme tou dobou neměli auto a těsně před odjezdem na tábor se mi narodil bráška a taky protože to byla infekční nemocnice, dostala jsem se domů s dalším zpožděním....

2 0
možnosti
Foto

Dášo, díky, že ses podělila o zážitky, i když neveselé;-)R^

0 0
možnosti

Tak já pravidelně navštěvovala tábory asi od sedmi let. A přesto, že jsem díky neustálému marodění byla taková cimprlich:-))), tak jsem tedy nekňučela. Neměli jsme žádnou babičku s dědou mimo Prahu, a tak byla změna vítaná. Dokonce, asi ve dvanácti letech, jsem byla dva turnusy za sebou.

Na tábory mám ty nejhezčí vzpomínky...:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, tak to jsem ráda.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik