Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)co je malé to je milé ale ten tvůj příbuzný vypadá mile ikdyž je velký:-)

1 0
možnosti
AJŘ

Také ti jdou pásy v jakémkoli autě přes krk?

1 0
možnosti
Foto

Bingo, Anežko, tys to trefila a já myslela, že jen mně!;-D

1 0
možnosti
LI

Tak já na tom byla naopak, všude jsem vyčuhovala;-(. V tanečních to bylo úplný peklo8-o, tanečníci, co pro mě chodili, mně byli tak akorát pod bradu. Pak se to postupem let srovnalo. No a dneska jsem v naší rodině ta nejmenší.

Hezky napsánoR^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, třeba se někdy na kole zjevím i já, ale záclony ti věšet nebudu, nemám na to výšku ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ráda tě uvidím, budeš hýčkána;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc pěkné R^R^R^

2 0
možnosti
JS

R^;-) ve velikosti to není, i mrňouskové umí velké věciV

1 0
možnosti
PL

Já myslím, že příroda ví, kam přidat a kde ubrat centimetry.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, konečně tomu dal někdo ten správný směr.;-)

0 0
možnosti
FF

Tak snad mě také všude rádi vídají, i když mám od futer hlavu vomlácenou. Boha jeho, tolik ran jsem už schytal a občas si přál být menším. Nakonec jsem se ale smířil, vždyť on ten pohled seshora není zas tak špatný, ačkoliv to občas zabolí;-D

1 0
možnosti
Foto

Františku, krásně shrnuto, díky za zastavení;-)

0 0
možnosti
Foto

Milá malá Jitko, vše nasvědčuje tomu, že jsi přesně tak akorát - a to je dobře!VR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Jitulko, a my prťavější se nemusíme ohýbat při procházení všech dveří, tedy nehrozí boule na čele R^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik