Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

u druhé fotky jsem si vzpomněl na dědečka hříbečka:-)

1 0
možnosti
Foto

Sem taky našel, heč ;-D;-D;-DR^R^

1 0
možnosti

Tak u nás ani prašivka. Až začnou růst špičky kolem naší chalupy, tak to vypukne. Ale je tu to "až".

Moc hezkýR^R^

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, na to pravé vypuknutí taky marně čekám, v noci už je chladno a to je špatný;-)

0 0
možnosti

Závidím a ani se za to nestydím. :-)

1 0
možnosti

Aaach, jenom jsem vzdychla.

Už prý porostou, moc se těším. Toho žluťáska jsem také našla, ale jen jednou jedinkrát. Neznala jsem ho, tak zůstal v lese. S pozdravem houbám zdar!:-)

1 0
možnosti
Foto

Věro, tak teď už víš;-) zdravím téžR^

1 0
možnosti
Foto

R^my jsme nebyli ani jednou tady je Sahara Rv

1 0
možnosti
Foto

Dokud nezaprší, nejdu...ale to říkám každý den a stejně vyrážíme;-D

0 0
možnosti

D24a32v23i42d 54V78l87k

13. 8. 2017 19:55

Tady je houby závidím.

1 0
možnosti
Foto

Davide, však zde taky, tohle bylo náhoda, je sucho

0 0
možnosti

To bylo "žrádlo";-D

1 0
možnosti

Jíťo, to je přehlídka lesních krasavců!:-))

To by byla houbová omáčka, kterou mám moc ráda (jinak o omáčky nestojím).

Ale guláš byl jistě výborný!:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, ta bude zítra, vzpomenu si;-):-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik