Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný VMám husinu a ty máš karmu R^Já miluju zamilovanost :-)

1 0
možnosti
Foto

Kájo, to je jenom dobře;-) zdravím a díkyR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, 17 to si snad už ani nepamatuji ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jen zavzpomínej, není to přece tak dlouho;-D

1 0
možnosti
MB

Kam zmizelo naše mládí a podobné texty !? ...

Kdo se večer hájem vrací - ten ať klopí zraky, ať je nikdy neobrací - k vrbě křivolaký. Viděli jsme jednou v lukách - plakat na tý vrbě kluka - který pevně věřil tomu, že ji sundá z toho stromu .... :-)

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, krásné připomenutí. Je dobře, že máme nač vzpomínat. Děkuji za návštěvu;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, krásné počtení R^

1 0
možnosti
MB

No prosím - Já o vrbě a Pavel zde ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Taková "oddechovka nestresová";-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, léto...R^

1 0
možnosti
Foto

Já šílenec začal po vojně randit s patnáctiletou aniž mi tento věk prozradila. Nebyla jak žehlicí prkno a to mátlo. :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, hlavně že už jí bylo těch patnáct!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jé Jituško, to je romantické. Občas také vzpomínám, jeden romantik si kvůli mě i pejska pořídil vzpomínky zůstanou ...VR^

2 0
možnosti
Foto

Romantika patří k prázdninám;-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik