Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ano spodní prádlo úplně vzadu, aby ho sousedi neokukovali... ;-D Jinak já žehlím a klidně nechám (rozkážu) pověsit prádlo i moje dcery. Hlavní je, aby u viselo...

1 0
možnosti

K věšení prádla nikoho nepustím. Co kdyby ponožky náhodou stejné přicvakl každou jiným kolíkem. A musí to být od ulice ponožky, pak utěrky a ručníky, dál trika, za nimi kalhoty a nakonec kryté kalhotky. Pochopiteln+ě suším venku pod stříškou a domů mosím po troškách;-D

1 0
možnosti
Foto

Anežko a co když tomu nevěřím, nebo mám ?;-D

0 0
možnosti

Já si z velkého prádlo občas vzpomenu na škrobení! Děsně mi bavilo, když babička prala, ráchat ruce ve škopku se škrobem :-) ale teď už nejsem jen divák při praní, tak miluju svou automatku

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, na škrobení jsem skoro zapomněla;-)jinak svou automatku milujem asi všechnyR^

0 0
možnosti
Foto

Slunce je nejlepší voňavka pro prádlo! R^:-)

2 0
možnosti
Foto

R^V Jitko vybavila se mi ta pavlač, dům, vždycky to pro mně znamení jedno, dětství pár chvilek s milovanou babičkou. Moje máma mi o věšení prádla, také tak říkala, takže už vím od koho to má.;-D Jasně, že je to jedno, mám výhodu pověsím si prádlo na dvůr. Nikdo tam nevidí jenom soused a ten se spíš zajímá co mám já zrivna na sobě, než co věším :-P

2 0
možnosti
Foto

Zvídavý soused, i takový býval na pavlači;-D

2 0
možnosti

Věšení prádla, to je věda R^

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, už nevím, kde to bylo, ale někde prý platil zákon, že ženské a mužské spodní prádlo nesmělo viset vedle sebe.;-D

Hezký článek, díky:-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Krásná představa. Ještě, že máme několik sušáků, hned dnes to vyzkouším.

0 0
možnosti
Foto

R^Venkem vonící prádlo, není nad to. Byly doby, kdy jsem také tuto možnost neměla. Ale na sušáku se nemusí nic kolíčkovat. Jedno je společné, pověsit prádlo pořádně, aby se dobře žehlilo. Jinak věšení co k době neřeším, je to jedno.;-D

2 0
možnosti
Foto

Kousek výš máš návod, hlavně muže oddělit od žen;-D

1 0
možnosti
Foto

Věšení prádla je děsná věda. Je mi celkem jedno, v jakým pořadí se co kam věší, ale nesnáším, když to někdo (manžel8-o) flákne přes šňůru úplně zežmolený jak kus hadru a taky tajně převěšuju ponožky, když jsou přikolíčkovaný k hornímu lemu jako vánoční punčocha - asi nějaká obsese.;-D

:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, znám to...pak to prádlo vypadá jak oběšenci;-D

1 0
možnosti
Foto

R^souhlas že čerstvý vzduch a sluníčko jsou tou nejvoňavější aviváží:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS