Diskuse

Ty si klidně umřeš...a co já?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné, Jitko. Rodiče spolužili šedesát dva let a když jeden z nich náhle odešel, (také dědeček), babička ho přežila jen o necelé tři měsíce. Hezky napsané. Díky. (Karma). R^V

1 0
možnosti
ZK

".......víte, nám se manželství povedlo," povídá mi ovdovělá sousedka. "Vychovali jsme dvě děti, postavili dům, což byl náš sen. Pak přišla vnoučátka a můj Josífek se v roli dědečka cejtil jak ryba ve vodě. Když se vohlídnu, bylo to skoro všechno jak vystřižený z Červený knihovny. No a pak tu najednou Pepíček nebyl. Ta prázdnota k vám dochází milosrdně po dávkách, ale s nemilosrdnou pravidelností. Dneska můžu říct - máte hezký manželství, tak počítejte s tím, že jeden z vás za to pořádně zaplatí."

Moc mě sousedka nepotěšila, přesto jsem si v jejím sdělení našel světlý bod, chlapi umírají dřív. To jsem si nevymyslel, to říká statistika a ta nekecá. Jitko Tobě R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeňku, mockrát Ti děkuji za zajímavý příspěvek, navzdory statistikám si užívejme života, jak to jen jde.;-)R^

1 0
možnosti
JP

Také si schovávám nějaké drobnosti. Nejde mi odstřihnout se úplně od všeho. Moc hezký blogR^

1 0
možnosti
Foto

Jano, každá drobnost skrývá vzpomínky. A za každou moc díky:-)R^

1 0
možnosti
SH

Jitko, přiznávám, každý Tvůj blog nezvládnu. Ještě že jsem tento zachytila. Patří k těm nejlepšímR^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Sylvo, vůbec nevadí, že nestíháš, hlavně, že se občas zastavíš a za to moc díky;-)R^

0 0
možnosti
Foto

důlek, co tam po tobě je... klobouk,cos v něm chodils na hříbky...je tam toho víc, je tam toho, že nemám slova já... tak jen: pro mne jsi Spisovatelka týdneR^V

3 0
možnosti
Foto

Radko, jen jsem přetlumočila slova a pocity té ženy...a pravda, i trochu moje. Moc díky za přečtení;-)R^

0 0
možnosti