Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy Jitko, Hujertúra musela být úžasná, fotografie jsou nejlepším důkazem.R^

2 0
možnosti
Foto

Další hezký pochod, já se chystám na hříby, ale tady skoro neprší

1 0
možnosti
Foto

U nás už jo, těším se;-)

0 0
možnosti

Zavonělo mi to hned po prvních snímcích ;-)- a co teprve ten poslední, dovezený domů:-P:-P:-P...

Na to Valašsko se budeme muset vypravitR^

1 0
možnosti
Foto

Tu vůni cítím až tady v Norimberku, děkuji, Jituš! Jsem rád, že i já jsem díky jednomu strýcovi mohl občas ještě za jeho života poznávat jeho Vsetínsko. Vzduch mu tam svěčil tak, že odešel JINAM až ve věku 95 R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, zejména kolemstojící mě připomenuly jistou oběšenou Lízu ;-D;-D

1 0
možnosti

Ano, ano - "My sme Valaši jedna rodina, valašské hory sú naše otčina"....

A ono to tak je, Jituš!

2 0
možnosti
Foto

Plně souhlasím;-)krásný den, Marie.

1 0
možnosti
Foto

R^R^Paráda. Chlapec se zmrzlinou je kouzelný;-D;-D. Ještě že máme ty automatky;-D.

1 0
možnosti
Foto

Kouzelný chlapec, kouzelné automatky;-Ddíky za zastaveníR^

1 0
možnosti
Foto

R^Ty plechovky asi nebyly plné, že?;-)

1 0
možnosti
Foto

Nebyly, škoda;-)ale vychutnali jsme si točené:-P

1 0
možnosti
Foto

Hladící bod a piva na stromě - to nemá chybu! ;-) Stejně tak setkání velké rodiny. U vás na Valašsku musí být krásně!R^V

3 0
možnosti
Foto

Krásně s fajn lidičkama;-)

2 0
možnosti

Velmi hezké R^R^ můj rajón je od Rožnova a Frenštátu na východ.

1 0
možnosti
Foto

Každý kousek Valašska je nádherný, Velké Karlovice jsou mou srdeční záležitostí, pocházeli odsud oba rodiče. Zdravím a děkuji Vám za nahlédnutí na můj blog;-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS