Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na střední jsme chodily do dvou továren na praxi dp kuchyně. Pamatuju so dukátové buchtičky ;-D8-o. Pak nás vystrčily ženské do okýnka, myslím, že to všem mužským od nás chutnalo. A v létě měsíc brigáda, byla super. V kuchyni bylo dobře.R^

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ babicka taky varila ve skolni jidelne, je to tezka prace ... ale zase na druhou stranu mela spoustu historek na vypraveni

1 0
možnosti
Foto

Bylo by příjemné podělit se s těmi historkami;-)Kamilo, moc vám děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, tak to je zase jedna z báječných vzpomínek. R^Úplně se tu olizuju.:-) My jsme měli ve škole skvělou kuchyni, na mou duši, vařilo se výborně. Tak skvělé boloňské špagety jsem už od té doby nejedla. A kuchařky byly brány jako tety nás všech. Každému naložily, co si řekl. Když dnes slyším ty zkazky o UHO omáčkách a podobně, tak jsem skoro smutná, že nemám co dát do placu.;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, najde se jiné téma a já jsem uvítala, že jsi jedna z těch, co kuchyni chválí;-)R^

1 0
možnosti

U takového povídání by to chtělo, kdyby bylo možno také něco ochutnat.R^

2 0
možnosti
Foto

Pavle, to se nevylučuje, ale přímo vyžaduje;-)

0 0
možnosti

vyfouklas mi tema, Jitko, byla jsi rychlejsi...musim zavzpominat na neco jinyho

veta, ze "dobra kucharka udela krocana i z lyzaku" me dostala!!!!

2 0
možnosti
Foto

Aspoň někdy jsem rychlejší, ale pevně věřím, že tvoje téma nezklame a potěší jako vždy;-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)hlad je nejlepší kuchařR^

1 0
možnosti

Pripomela jste mi dve veci.

1. hnusnou drozdovou polivku ve skolni jidelne. Knedliky blbouny s teplou marmeladou nebo kolinka s neidentifikovatelnou omackou a kus bucku.

2. hredinne sovetske trosecniky, co prezili na sirem oceanu diky konzumaci vlastnic bot, jak o tom psalo Svobodne Slovo na zacatku normalizace.

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké Jituš a pravda. Každý máme jiný jazýček uhovět všem nejde. Já ocením každí jídlo, které nemusím vařit. Na obědy jsem nechodila, moje máma je výbirná kuchařka však víš.R^V

1 0
možnosti
Foto

Ano, každý to nějak máme;-)

0 0
možnosti

R^V:-) pravda pravdoucí, Jitu !

1 0
možnosti
Foto

;-)R^Jani, vím, že i ty víš.

1 0
možnosti
Foto

Šikovná kuchařka taky zvládne chutný šiškebab z lyžařských hůlek a drobných lesních zvířátek pobíhajících po sjezdovce :-)R^

2 0
možnosti
Foto

To určitě zvládne!;-Ddíky za tipR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik