Diskuse

Jen tak, bez zbytečných slov

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké, ta pohoda z fotek úplně dýchá. R^Les mám ráda.

1 0
možnosti
MS

Z kotrče je výborná falešná "dršťkovka". :-)

1 0
možnosti
LM

R^ Jituš máte pěkné a pohodové fotky a v tom lese, to musela být teprv pohoda.:-)

1 0
možnosti
Foto

Lucie, v lese je pohoda k nezaplacení, díky za nahlédnutí;-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, krásné houby. Já letos našel jen dva Kotrče a jinak nic. Květin ale máme dost.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, taky jsem si to plánovala s houbami jinak, ale jsem ráda i za to málo. Měj se fajn;-)

0 0
možnosti
Foto

Chodit na houby s foťákem se vyplatí i kdyby nerostly R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu...přeji hezký víkend;-)

0 0
možnosti
Foto

však se nemusí furt obkecávat:-)

1 0
možnosti
JS

VJitulko, díky R^

...já už houby neviděla pomalu tři roky...

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že nejde poslat tu vůni;-)

1 0
možnosti
Foto

Milé vzpomínky! Zahřejí, až bude podzim. R^:-):-)

Udělali jste si z toho pěknýho kotrče "džťkovou"?

1 0
možnosti
Foto

Ano, kotrč na všechny způsoby;-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^:-)Nechám si to svoje na konec roku, ať to je komplet.;-)

1 0
možnosti