Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J70a71n85a 47M66a63j62o76v63á

15. 9. 2017 19:15

Jiti, vždycky mě vyděsíš, protože si v seznamu diskusí přečtu : Děcka, pojďte na kandidátky.

1 0
možnosti
Foto

Jé, tak to je zas z jiného soudku, tomu se vyhýbám-raději;-)

1 0
možnosti
Foto

no letos jsem jich moc neviděl.

1 0
možnosti
Foto

No právě tady máš aspoň foto;-D

0 0
možnosti
Foto

Opět báječná vzpomínkaR^. Víc se k tématu bohužel nemůžu rozepsat, skolil by mě hlad:-).

2 0
možnosti
Foto

Tak s tím dalším blogem ještě počkám;-D

1 0
možnosti
Foto

Kadlátky, to jsem slyšela poprvé. Krásné vzpomínky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, všechno je jednou poprvé;-)

0 0
možnosti
Foto

Babicka taky rikala kadlatky :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak kadlatka . Podezirala bych nějakého Kadla nebo Karla je-li libo .:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdopak ví, třeba to vymysleli Karlové ;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezky, dlouho jsem netušila co jsou kadlátka, jablóška......už vímR^;-D

1 0
možnosti
Foto

V Brně se tomu říká stejně, ne?;-D

1 0
možnosti
Foto

Pěkná vzpomínka.R^ Podle nadpisu jsem ani nevěděla, no co jste šli.:-)

1 0
možnosti
Foto

Padesát procent mých genů je z Vysočiny. Tam se tomu říká "kadlata". Co jsme se jich u babičky nasbírali.Kdysi dávno. R^:-):-)

Zdravím, Jitko, a přeju hezký babí léto.

2 0
možnosti
Foto

No a tohle je zdrobělina;-D i tobě přeju fajn dny;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS