Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Se mnou nikdo do lesa nechce. ;-( A já sama? Ztratím se i na zahradě ;-D Houby nemám ráda, ale ráda je sbírám. Jitko, krásné kousky!

1 0
možnosti
Foto

tak co se týče houbaření...nelze tady zveřejnit kde jsem:-)

2 1
možnosti
Foto

Asi tuším, stejně jako u Zdeňka Š.;-D

0 0
možnosti

Si myslím, že to je ZASE slušná provokace!:-D Ale tedy krásná, Jituš!

To se ti to hledá, když máš na to čichacího kámoše:-)))

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, čichací kámoš to umí skvěle. Každou chvíli stojí u mé kapsy a čeká pamlsek;-D

1 0
možnosti

R46a59d95e34k 48J80a34r76o42š

17. 9. 2017 21:24

Nemáte někdo zkušenost s houbou jménem Pestřec obecný? Prý je sice trochu jedovatý, ale zároveň mimořádně aromatický. Neboli pláteček či dva prý nádherně ochutí jídlo a přitom ještě nezpůsobí otravu. Kolem baráku mi jich dost roste, ale zatím jsem se neodvážil ani ždibíček pozřít ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak tuto houbu neznám, ale jisté u nich je to, že se dají sníst...ale jen jednou;-D

0 0
možnosti
Foto

Já poznám bezpečně jen ty červený krásky, ale pěkná podívaná.;-)R^R^

1 0
možnosti

Tedy, zítra vyrážíme R^a jestli už po čtvrté nenajdeme, tak...;-)

1 0
možnosti
Foto

A voní! Právě krájím poslední část. Zdravím Šárko a dík za nakouknutí;-)

0 0
možnosti

Poslušně hlásím, že jsem se právě vrátil z lesa a ani neumím napsat slušně, co jsem tam našel. Nicméně jsem přinesl nejmíň desetilový košík - plný bugrů na zahrádku ...

2 0
možnosti
Foto

Zdeňku, asi tuším co jste našel, o to víc jsem ráda potěšila aspoň svým nálezem;-)...Ale co je bugr nevím8-ou nás se tak říkalo nepořádku

1 0
možnosti
Foto

K43a53r29e29l 95M13á59d61l23e

17. 9. 2017 18:09

U nás na Mlázovickém chlumu rostou už od května bez pauzy, což při svém kmetovitém věku nepamatuju. S kotrči je to horší. Najdu v průměru jednoho za rok a letos mám už vybráno. Ale snad ani nezávidím, to čistění je u nich opruz. Jinak jsem si teď ke kompu odskočil od nakládání hub na mléčné kvašení (směs lupenatých, nejvíc je holubinek černajících - ty nerozbřednou).

1 0
možnosti
Foto

Karle, na kotrče už mám svůj "grif" a vlastně ono trochu toho lesního humusu taky neuškodí;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, to musí být balzám. U nás není houbově kam vyrazit, o to víc jsem se pokochala a díky Ti za toR^.

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik