Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úplně jsem si to představila, a všechny moje tety včetně mojí maminky i tebe Jituško, byly krásné a všem to sluší i teď. I když už jsou babičky. A Lenora ta se ani u nás nepěstuje. VR^

1 0
možnosti
IM

I37v39a 25M80a70r57k37o89v60á

8. 10. 2017 22:13

Tohleto sesterský parádění muselo být super, hezká vzpomínka...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ivo, bylo a máme nač vzpomínat, když se sejdeme;-)

0 0
možnosti
DV

D59a63v44i80d 63V50l14k

8. 10. 2017 19:52

No jo Vy ženský;-D;-D;-D.Furt jem byste chtěli být velký a starší a pak se přehoupne třicítka a zase byste chtěly být mladší a to Vám vydrží do smrti;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Je to přesně tak, jak říkáš!;-D

0 0
možnosti
RE

Lenora - vesnička na Šumavě, byli jsme tam minulý víkend. Vzniklo komolením a krácením původního "Eleonorenheim" Jinak tomuhle zprvu popisovanému říkám "Tetka Lenost.":-)

1 0
možnosti
Foto

Vesničku znám a tobě díky za návštěvu;-)

0 0
možnosti
Foto

Lenoru znám jako synonymum pro zápal švindlu, a jako obec na Šumavě, kde je proslulá sklárna. Nicnedělání při poslouchání hudby se u nás nazývalo jinak.

A tyhle výpravy mě vcelku minuly, asi že jsem od sedmnácti nikam nechodila, a ségry prskaly, že si musely vycházky déle než do deseti vydupat samy.:-)

1 0
možnosti
JS

Jitu, máš štěstí - vyrostla's, ale zůstala stejně tak nějak pěkně maličká - no komu se to povede?VR^

Pěkné vzpomínky :-)

2 0
možnosti
Foto

Vidíš, taková 2v1;-D Hezké odpoledne;-)

2 0
možnosti
Foto

Když se mne chytne, tak drží a hned tak nepustí, potvora!8-o

Krásné vzpomínání, pro mne nezažité věci - ani já ani moje o dva roky starší sestra jsme nikdy na tancovačky ani diskotéky nechodily. Jedině do tanečních, ale to byla spíše noční můra, když si naše máma usmyslela, že musí naše vlasy jak dráty nakulmovat - vypadalo to děsně! Později jsem raději přešla na trvalou a v současný době jsem ráda za to, co mi zbylo na hlavě od přírody.

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

To dnešní počasí k tomu jen přispívá, lenoší se jedna radost;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Taková lenora, ta mě pro následuje pořád.

Hezké vzpomínání, Jitko. Teď když se na to díváš zpětně, co bylo lepší, tohle čekání nebo pak chvíle, kdy už jsi vyrážela také?:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik