Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

;-DJá měla parádní, bleděmodré, a klidně jsem v nich chodila do školy. K tomu košili z jakéhosi podivného materiálu a byla jsem hvězda;-D.

1 0
možnosti
Foto

Ty se máš! Asi tam nebyla žádná Hanička;-D

0 0
možnosti
MS

Kdo ví, možná bude zakrátko v teplácích i jeden český miliardář. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tepláky? V tomto věku (mém) používám vážně jen při cvičení. Je to móda, kterou jsem nikdy nepochopila. Většina maminek, se kterými chodíme vyzvednout naše malá zlatíčka, chodí v teplákách. Zřejmě pohodlí. Já to mám do školky pres 2,5 km a občas, když nesbírám psí bobky, vezmu i podpatky a sukénku. Já vlastně ani klasické tepláky nemám. Jitko, tepláky snad jedině z hecu. ;-)Krásně napsané, jako vždy. Moc rada ti nacházím tvé příběhy R^V

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky;-) a ať se ti v sukénce a podpatcích daří, na to já už můžu jenom vzpomínat;-D

0 0
možnosti
Foto

Pravdou je Jituš, že jsou pohodlné a módní;-D, ale s ohledem na dravou zvěř v mojí domácnosti, kde tepláky nepředstavují pro jejich drápy žádnou překážku, musím volit pevnější oblečení ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tak nejlépe drátěné, což?;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Moc hezký blog Jituš, no měla bych si nějaké nové tepláčky přikoupit, nebo ty malé piraně, mně ty moje hezky už upravily. I když dnešní moda roztrhaných riflí je in, tak proč ne roztrhané tepláky.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jasně, čím víc trhané, tím víc in;-D

1 0
možnosti
Foto

V teplá kách je zřejmě teplo, já raději chodím v zim kách, jitko. R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že tě hřejí;-D

0 0
možnosti
DP

Paní Jitko, tuto hlášku sem slýchal na začátku šedesátých let. V padesátých letech byla hlavně u holek tepláková móda, tehdy se nosily teplákové kalhoty jiného tvaru než dnes, takové bachraté, a dole "podkasané" (říká se to tak česky? některé české výrazy už bohužel nedokáži správně používat) jaké stále ještě nosí ženy na tureckém venkově ,a taky některé venkovanky v Bosně . Doma panovala tepláková kultura, jak manžel tak manželka se po návratu domů z práce hbitě převlékli do těch tehdejších "asexuálních" tepláků. To se ale začalo na začátku šedesátých let hlavně mladým přejídat, tak alespoň venku ty tepláky zmizely (i když doma většinou stále přežívaly) a když se v těch teplácích náhodou venku nějaká holka objevila, tak byla obdarována Vámi zmíněnou hláškou.

2 0
možnosti
Foto

Dane, ta šedesátá léta naprosto souhlasí. Tepláková móda sice byla na nulové úrovni, ale my, děti, jsme byly i za to málo vděčné. Děkuji za přečtení a přeji krásný víkend.:-)

0 0
možnosti
Foto

Výborný blog, Jitko!!! A za ten teplákový den Univerzity třetího věku se přimlouvám. Já bych v tom určitě přišla.;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko a víš, že tomu věřím?;-DDíky za zastavení;-)

0 0
možnosti
PL

Teplákový svět mě nějak míjí, budu se muset asi nad sebou zamyslet.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, to stojí za zamyšlení;-D

0 0
možnosti
FD

V teplákách se v TV producíruje i Marcela Augustová.

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, kam jsme došli;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik