Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak Jituš, poctivý kachlák v kuchyni by to chtělo. :-)

Ale není to asi příjemné být "bez".

1 0
možnosti
Foto

Jejda, kachlák, na ten jsem myslela každou hodinu "bez";-)

0 0
možnosti

zlatej plynovej sporák a mocca konvička

1 0
možnosti
Foto

Šárko, od plynu já raději dál, spíš poctivý kamna, vůně a praskot dřeva;-)

0 0
možnosti
Foto

vidíš to vidíš, jsme závisláci:-)

1 0
možnosti
Foto

My jsme blackout neměli, jen jsem se cestou s odpadky málem vyválela po zemi, protože jsem ten náraz nečekala. Tři ze čtyř kontíků převrácené, a ten zbylý tak plný, že jsem to do něj skoro nemohla nacpat, žlutej uprostřed ulice, ale dobrý, no. Jinak jen olámané větvičky, nic horšího. Obchoďák plnej nakupovačů po sobotním zavření, a nejadrenalinovější zážitek cesty byly vypnuté semafory na hlavní křižovatce.:-)

1 0
možnosti

Bez kafe ani ránu a to nejen po ránu... Takže zcela chápu pocity stavu "bezproudí". Mé okolí se plně elektrifikovalo, ale já si stále trvám na funkčních výrobcích značky Mora - tedy karma a sporák. I bez proudu se díky plynu ošplouchnu a díky sporáku se hnedle nepropadnu do říše snů, neb kávu si uvařím a ve světle svíček si čtu a bdím..

Bezproudí by mne prudilo, však přeji všem, které toto postihlo, by brzy minulostí se stalo a hnedle zas po dlouhý čas nenastalo.R^

2 0
možnosti
Foto

Mirko, díky za krásně milý příspěvek a vítejte do klubu kafařů;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké psaní. Když jsem doma vždycky myslím na kolegyně v nepřetržitém provozu je výpadek proudu masakr. Jeden s kolegů je dobrovolný hasič, tak místo do práce byl několik hodin v terénu. Ráno se za náma stavil byl dost vyčerpaný. Chtěla bych poděkovat všem těmto obětavým lidem.....

2 0
možnosti
Foto

Danko, s tím nelze jinak, než souhlasit.R^

0 0
možnosti

VR^ Jitu, pro tyto případy bývala u nás doma plynová bomba s dvouvařičem, zásoba svíček, protože když jsem byla malá a bydleli jsme na malé vsi, někdy nešla elektřina hodně dlouho - někdy celý den :-)

Jo, ti kdo byli během vichřice v plném nasazení, zasloužili by pořádnou odměnu R^

4 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas, Jano. Každé takové extrémní počasí a jeho následky zaměstná tisíce lidí, kteří nasazují mnohdy i své životy. Patří jim veliký dík.R^

2 0
možnosti

U nás elektrická soustava vydržela bez jediného zakolísání. V rádiu jsme slyšeli, kolik domácností je bez proudu. Naštěstí není venku zima, jinak by bylo ouvej. V rodinných domcích i činžácích se sice topí většinou plynem, ale oběhová čerpadla potřebují elektriku.

Když jsem byla malá, tak babička trvala na tom, že se nebude hned rozsvěcovat elektrika, ale že se bude držet černá hodinka. Tak jsme si topili ve sporáku, povídali si, poslouchali praskání dřeva.... To dřevo, jak hořelo, tak někdy tak jakoby kvílelo, babička vždy říkala - dušičky v očistci pláčí, budeme na ně vzpomínat a potichu se modlit... no, s tím by si dneska mohla přijít, ale nám to přišlo normální.

1 0
možnosti
Foto

Marie, ani nevíte, jak jsem včera na ta kamna ( kdysi u nás doma) myslela. To praskání a vůni dřeva mám v paměti stále. Děkuji za přečtení i příspěvek, mějte se pohodově;-)

1 0
možnosti

R^Jak jsem si mohl všimnou v Karlových Varech, tak mnoha lidem v neděli více chyběly zavřené obchody než neuvařená káva.

1 0
možnosti
Foto

Tak to už je horší závislost, než to kafe;-) A vytáhnout paty v tom nečase, to taky není moc rozumný.

0 0
možnosti

D17a61v19i10d 61V42l44k

30. 10. 2017 18:37

Mně to jenom vymlátilo skleník,ale je to hrozný, jak jsme bez té elektriky už nemožní.

2 0
možnosti
Foto

Davide, je to tak. Závislí až nezdravě. Ale asi to chce častější trénink, aby jsme si zvykli;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS