Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezky sis zavzpomínala:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, koníčci frčeli napříč mým okolím, jen mě ta stádnost jako vždy minula. A veškeré náznaky typu "chci s holkama na koňský tábor" byly prozíravě utnuty v začátku.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nádherní koně, ale kopytem bych dostat nechtěla. ;-)

1 0
možnosti
JS

Děkuju, Jitu - koně miluju :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Koně jsou nádherní tvorové, ale přiznám se, že jsem kromě těch pouťových taky nikdy na žádném nejela. Ale díky moc za pokoukání.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, když se to líbilo;-)

1 0
možnosti
Foto

J56a48n 37P19r93a88ž12á88k

31. 10. 2017 13:35

R^Krásná zvířata, Jitko. Ale mám k nim stejný respekt jako Ty:-)

2 0
možnosti
Foto

Je vidět, že patříme ke Střelcům;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^krásaR^

jednou jsem z koně spadla a tak jsem se pomlátila že od té doby z nich mám respekt a už nikdy jsem se na něj znovu neposadila

1 0
možnosti
Foto

Já to měla podobně, proto se raději kochám;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik