Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jistě ale to, co Vám tam Vietnamci podávali, neprošlo hygienickou kontrolou potravinové inspekce, takže jak myslíte.:-)

Např. psí maso (či jiné části ze psů) u nás není zařazeno mezi potraviny, tudíž takto není pod kontrolou. Určitě ani ty jejich mořské lahůdky nebyly inspekcí prověřovány.:-/

0 0
možnosti
Foto

Nebrala bych to až tak příliš vážně a na svět se dívala s nadhledem, věřte, že je hned člověku lépe.

1 0
možnosti

byl abych jak otesánek, chutnalo by mi všechno, i t ymořský potvory a mušle....

1 0
možnosti
Foto

To jsi odvážná, asi bych tam u mřela hlady.;-D

2 0
možnosti
Foto

Kdepak, Bohunko. Ta atmosféra a vůně všude kolem by tě vcucla hned;-D

1 0
možnosti
Foto

Mazec, teda já bych asi byla hladová. Vypadí to hezky, jsem asi jinak naprogramovaná ....článek a zážitek určitě super R^

1 0
možnosti
Foto

Danko, taky jsem si to myslela, ale skutečnost pak byla jiná;-)

1 0
možnosti
Foto

To exotické jídlo tedy hýří barvami. Já jsem trochu konzervativní, některé "podezřele" vypadající věci bych asi neochutnala. Zdá se, že sis tu hostinu, navzdory předsudkům, užila.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Užila a užívám, kdykoli nás pozvou;-)Případné střevní potíže předem a preventivně jistí ta Karpatská;-D

1 0
možnosti
Foto

R^závidím, taková hostina!

já bych hrábla po těch slávkách a mořských potvorách-to miluju-jinak býčí koule mi kdysi kdosi nabídl smažené, moc mi chutnaly ale když mi řekli co jsem to snědla tak mi bylo všelijak:-)

1 0
možnosti
Foto

A o tom to právě je, ach ty předsudky!;-D

0 0
možnosti
Foto

Teda, Jitko, ty ses měla! Já tašticky taky ráda, ale jak já bych si dala ty pařáty! Jako děti jsme se o ně se ségrou praly, když je máma vařila v polívce. A bejčí koule? V trojobalu lepší než řízek! ;-)

2 0
možnosti
Foto

Pařáty měli grilované, jinak je taky znám z polévky, která tak získala krásně žlutou barvu.;-)

1 0
možnosti
Foto

jako dítě jsem to ochutnala, teď bych to nedala;-D

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, dala, to mi věř;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Zajímavá nabídka, ale já se přiznám, že se někdy chovám jako kočka, radši mám hlad. Asi jsem sama proti sobě ...;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Třeba se najde příležitost, kdy to změníš;-)

0 0
možnosti
Foto

Rozzuřené býčí kulky zápasníka sráží, prohlašoval jeden můj kamarád. Asi myslel na býčí zápasy R^:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS