Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

Jitko gratuluji;-D a hurá do další čtyřstovky, ať je co číst;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Provedu!!A díky za nákuk;-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Jitko,

čtu Vás jen nárazově, ale jste dobrá.....

a máte výdrž!!! Takže gratuluju k té čtyřstovce, skoro jako na vojně /kdysi /

S chutí do DALŠÍ PRÁCE R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, vážím si toho;-)R^

0 0
možnosti
Foto

A budou číst i nadále, Jituš R^V

1 0
možnosti
Foto

Ivko, to je od tebe milé;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné, milé... Těším se na další stovku.:-)

1 0
možnosti
Foto

A mě těší Vaše návštěva, děkuji;-)

0 0
možnosti
Foto

8-oTak to je pro mě pocta nejvyšší, moc díky za zastavení;-)R^

0 0
možnosti
IM

I46v56a 67M85a24r29k57o40v81á

23. 11. 2017 19:51

Jitko, gratuluju, a ať ti to pořád píšeR^ A děkuju za tvou podporu v mých začátcích, to je pro každého nováčka velmi cenné...V

1 0
možnosti
Foto

To mi povídej, dobře vím, o čem je řeč;-)díkyR^

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, gratuluji! Už se těším na další úspěšné pokračování. Díky za všechny krásné příspěvky.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

A já tobě za přízeň;-)R^

1 0
možnosti
SH

Jitkóóó. Živi jóóó!!!R^

1 0
možnosti
ZK

Ahoj Jitko - ke čtyřstovce gratuluju a přeju hodně sil do dalšího "cikcakování".

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, to mě moc těší a díky;-)

1 0
možnosti
Foto

Gratuluju k čtyřstovce a díky za to, že ses stala mým prvním pravidelným čtenářem. Moc si toho cením, Jitko.V

Ať ti to nadále hezky píše a fotí a tvoje blogy dělají radost, protože jsou milé a takové lidsky hřejivé.R^:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,42
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik