Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jituško, ty jsi neskutečná důchodkyně. Dávej na sebe pozor a když se nebude nikdo dívat, klído ty nezbedy přetáhni koštětem. ,Měla by to udělat jejich máma, ale....

1 0
možnosti

A to se říká, že nemají někteří důchodci, co na práci.

1 0
možnosti
Foto

Ach jo... Chování dětí je vizitkou výchovy z domu. Já jsem zase zažilu uklizečku tohoto typu. (V práci(. Paní, myslíte, že bych to tu měla dnes vytřít? Zdá se mi, že je ta podlaha docela čistá... :-/ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, tak paní evidentně nechyběl humor;-)ale trochu laciný:-/

0 0
možnosti

Tvůj humor se mi moc líbí;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Anežko, humor má větší účinek, jak rozčilování, které nic nevyřeší. Ale je pravda, že se uleví;-D

0 0
možnosti

mokry hadrem pres drzku, jak rika moje mama o tech, co delaj svincik!

zkus to - prej to funguje!

2 0
možnosti
Foto

Jejda, Marku, to bych rychle skončila;-D

0 0
možnosti

Ach, ta mládež!:-)) Je pořád stejná, že? Tyhle "lumpárny" jsou "žákovské", hlavně, že nic neničí.

Hodně štěstí, Jituš!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tobě taky, Maruš, pěkný advent:-)

1 0
možnosti
Foto

R^na koštěti to rychleji zvládáme;-)

1 0
možnosti
Foto

taky jsem dost rozběhanej nebo spíš rozježděnej...objíždím pivovary:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to je dřina, to by se mi taky líbilo:-P

0 0
možnosti

Mrňaví hadiR^!

Nařezat, pofoukat a tak podobně V:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS