Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D34a63v66i82d 24V57l45k

29. 12. 2017 19:31

Smutné Jitko

1 0
možnosti
JV

Ano,potvrzuji, je to opravdu ze života, bohužel. Říkám si, že až ti mladí budou ve stejné situaci ve stáří, tak si možná vzpomenou, že ublížili, ale čas vrátit nejde a poprosit o odpuštění už není koho. Smutná realita !

1 0
možnosti
MV

priste neco veselejsiho, jo? treba o rachejtli vystreleny omylem v obejvaku...

hezkej patecni vecer preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, už naposled, slibuju (v tomto roce) :-P

0 0
možnosti
Foto

;-( Smutné. Bohužel, tohle je život... Karma za ta slova, Jitko.R^

1 0
možnosti
Foto

To je příběh k pláči, tohle si ty maminky nezaslouží.;-( Bohužel, takovéhle věci se dějí.

Jitko.V

1 0
možnosti
Foto

Jsem naivní, ale nevěřím ,že se v dcerách něco pohne. Bohužel a přitom, milovat a ctít svoje nejblížší je největší bohatsví. V

1 0
možnosti
Foto

nepohne se v nich nic, věř mi:-( TiR^V

1 0
možnosti
Foto

Tak se jim to třeba vrátí ve stejné podobě od svých dětí:-(Ivo, dík za reakciR^;-)

1 0
možnosti
JS

Pokud se ty dámy znají, mohly by být kamarádky a dcery poslat společně k šípku...R^

1 0
možnosti
Foto

Neznají se, ale i tak je to dobrá rada, kterou bych já asi použila;-)

1 0
možnosti
LM

Tak to je smutné, takhle se dočkat;-(. Budu tě mít rád, jen když z tebe padají peníze. ;-(. Nedávno jsem četla jedno motto. Nezvyšuj hlas na toho kdo tě učil mluvit.

1 0
možnosti
Foto

Krásné motto. Lucko, díky za přečteníR^

0 0
možnosti
Foto

Jo, takových je...:-( Ale... Někdy mi přijde, že nějaká ta podmínka je v každém vztahu.

1 0
možnosti
Foto

To jistě, ale musí mít určitou hranici, nikoliv to, co se vymyká zdravému rozumu;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik