Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) Jitko, to jsou teda příběhy. ;-D Ještě že mají dobrý konec. Jinak Jituš, přeji Vám všechno nejlepší do nového roku, hodně zdravíčka a štěstí a spoustu lásky.

1 0
možnosti
Foto

Lucie, moc díky, i já vinšuji jen vše dobré a plnou nůši zdravíčka!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, preji dalsi silvestrovskou prihodu!!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, zvesela do nového roku a příhoda je na světě!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Snad budou mít krávy zítra rozum a tu poslední letošní směnu nám nějak neokoreni. Jituš hodně zdraví do Nového rokuVV

1 0
možnosti
Foto

Budou hodné, cítí že je svátek;-)VZdravíčko, pohoduR^

1 0
možnosti

D34a64v13i73d 20V81l90k

30. 12. 2017 20:20

JitkoR^ Dám si bacha;-D

1 0
možnosti
Foto

Davide, dej!;-) Krásné jmeniny přejuR^

0 0
možnosti

Takový průšvihový frmol u nás bývá na Vánoce. Letos jsem nedbala varování bolavých kloubů a nutně jsem potřebovala přeleštit zmoklá okna. Tak teď ležím s chřipkou, Silvestr budu slavit ovocnou mísou a čajem s kapkou rumu. Takže ti Jitko přeji veselého Silvestra a v novém roce zdraví celé rodině a hodně zážitků, ať máme co číst:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, kolena se taky ozývají, ale nedám jim šanci zlobit. Měj se fajn;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, přečetl rád a jen a jen přeji hlavně zdraví, štěstí, lásku, pohodu a klid. Nakonec, co my dva by jsme si říkali víc, když vímeR^

1 0
možnosti
Foto

Ano, Pavle, hlavně ten klídek;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No jo. Já jsem zase kdysi před Štědrým dnem kousla do perníčku a ulomilo se mi kus zubu - dvojky. To bylo "radosti"... Zubař byl na zimní dovolené a já s půlkou zubu po celé svátky - až do Třech králů. :-/ Veselého Silvouše přeji - a bez trablů. ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

O zubech toho mám taky dost, vše se nevešlo;-)Mirko, zdravím přes kotáry, užijte si to tam všichniR^

0 0
možnosti

I35v28a 71M89a93r88k96o19v44á

30. 12. 2017 17:28

tak pěkně v klídku do Silvestra, Jitko, a v novém roce ať se vyhýbáte doktorům celá rodina:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Právě napadl čerstvý snížek, bude o starost víc;-D

0 0
možnosti
Foto

Takhle jsem si před pár lety pořídila den před Silvestrem sádru na noze - no jo spěchala jsem po schodech v kině, protože se v sále už zhasínalo, tak abych už byla na svým sedadle... Jitko, nikam nespěchej, užij si ve zdraví a v pohodě zbytek roku.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem v tom nebyla sama, je nás víc. Snad jsem už léty poučená;-)

1 0
možnosti

hlavne nespechat, Jitko, vsechno prijde v ten spravnej cas - neuspechame nic!

krasnej neuspechanej rok preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, už nekvaltuju, ani mi to nejde;-)Krásné dny přejiR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik