Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také jsem se občas budil s hrůzou, že nejsem připraven na písemku či zkoušení. Škola dá člověk zabrat na mnoho let dopředu.

2 0
možnosti

Taháky si píšu i teď, na nákup . R^

3 0
možnosti
Foto

I já, ale pak je zapomenu doma;-)

1 0
možnosti
Foto

v tahácích jsem byl velice kreativní...bohužel učitelé zase v jejich objevování:-)

1 0
možnosti

Moje školní léta jsou dávno v nedohlednu, ale někdy se mi zdá, že stojím před tabulí. Ten sen mě vždycky probudí - "fuj, to se ti jen zdálo", oddychnu si. Jitko, nemáš tam lepší téma. :-)

1 0
možnosti
Foto

No vidíš a zrovna dnes to mám s tím spaním úplně na levačku a ani se mi nemuselo zdát o škole;-)dobré ráno přejiR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Taháky jsem nikdy nepouzívala, také podle tohoto vizo vypadalo:-/

0 0
možnosti
Foto

Ale zase máš přednost v něčem jiném, což je důležitější;-)

1 0
možnosti

Zarytě jsem byla proti tahákům i opisování a to až tak blbě, že jsem si nasekala dost kulí, ze kterých jsem se musela dostat intenzivním učením - inu blb k pohledání R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jó, taháky už mi párkrát zachránily "život". ;-)A pololetí je pro mne taky peklo - já ty písemky musím vymýšlet a opravovat a leckdy musím mhouřit obě oči, aby někteří studenti dostali lepší známku. Někdy mám pocit, že se z toho picnu, zase opravování!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

To je ta správná odezva z druhé strany;-)

0 0
možnosti

Mně pomáhala fografická paměť-kde ty doby ale jsou;-). Teď už jen s kamarádkami soutěžíme, co jsme kdy a kde zapomněly, ach jo...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, aspoň je pořád napětí a hlavně sranda;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak měli jsme i horší předměty než matiku, takovej tělák.;-( Taháky jsem si dělala naposledy na gymplu na fyziku, ale viděla jsem lidi opisovat i při testu z předatestačního základu.8-o;-)

0 0
možnosti

Ten "tělák" mě rozesmál, s kamarádkou jsme radši chodily kátrovat písek na hřiště (kvůli zápočtu), protože jsme měly plno absencí...)))

0 0
možnosti
Foto

R^Také jsem to uměla, dokonce jsem měla jeden na maturitní písemku z ruštiny a během pobytu na gymnáziu jsem se v jeho používání tak zdokonalila, že jsem tu maturitní písemku z poloviny opsala, ale byly to hrozné nervy, seděla jsem totiž v první lavici u katedry. Jenže " Pod svícnem největší tma". Pak už jsem taháky nikdy nepoužívala, na život se psát nedaly.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, kdyby tak existovaly taháky na život, hned bych si jich pár koupila;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik