Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jituš, poplakat u cibule nebo od smíchu. Ty vlastně musíš plakat pořád ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já mám zase takové príma zařízeníčko na krájení cibule (nožem). Stálo to kdysi 50 Kč, a už si to na sebe stonásobně vydělalo. (Doporučuji(. Budeš- li mít zájem, Jitko, umístím foto na FB. Jinak - při vaření cibuli í nešetřím, i když sem ji už

mnohokrát na plynu připálila. Ach jo - psát blog, - a přitom smažit v kastrůlku cibuli se opravdu, ale opravdu nevyplácí. Pěkný, klidný den. A žádne slzy - ani kvůli našim nezvoleným prez. kandidátům, ani kvůli cibuli. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Určitě zlepšováček na FB pošli, ráda ho zhlédnu. A taky tvrdím, že cibule není nikdy dost;-)

0 0
možnosti

Trochu opožděně, ale přeci: Dobrou chuť.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, nikdy není pozdě;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, je večer a ja mám hlad z tvého vonaveho článku, bude s mít na svědomí me tukové polštáře. :-))

1 0
možnosti
Foto

Pálí mně oči jen to čtu. Ale bez cibule, by šlo jen málo jídelR^ Tak bojuj teti. V

1 0
možnosti

I88v83a 86M69a50r21k20o16v53á

21. 1. 2018 19:18

Jitko, ty Tvý blogy o jídle jsou nebezpečný;-D, už zas přemýšlím, co je v ledničce... A hodně sil do dalšího kuchařeníR^

1 0
možnosti

K tvým řádkům bych měl mlčet. Protože v životě jsem uvařil maximálně tak čaj nebo kafe. Ale ten tvrdej pták v puse, no prostě to nevymyslíš. R^

3 0
možnosti
Foto

Stálo to tam černý na bílým, dokonce místo pusy, byla huba;-DZdeňku, díky za návštěvuR^

0 0
možnosti

Bál jsem se, že to bude o kontaktní čočce, ale skrytě doufal, že to bude o čočce s párkem. A ono vlastně jo!!R^

1 0
možnosti

Jsi holka statečnáVR^

:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezke cteni, Jitko:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS