Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dětský lékař v rodném městě nás nutil říkat sprosťárny.... Můj taťka, občas mu ulítlo v rozčilení nějaké to slovo. Oslovení: Tý vole, nemáš náhodou svátek (bratranec), mě pobavil. Nedávno jsme doma hráli slovní abecedu jen na sprostá slova, dcera opravdu překvapila, dost jsem se nasmáli. Dnes mi mamka (nikdy jsem ji neslyšela říct nic sprostého) do telefonu řekla: " Je to v pr, život mě píp, vole". Někdy si člověk prostě někdy musí ulevit. Jitko, jsme jenom lidi. ;-D Ať žijou sprostá slova. (někdy);-)

1 0
možnosti
JS

Sprostá huba ještě neznačí sprostou mysl a srdce - někdy je to maskování, aby si člověk držel dištanc R^;-)

P.S.: moje babička mě učila sprosté básničky :-)

Např.

Roztržitý pan profesor, vys... se u cesty, neměl v ruce kus papíru, ho... dal do vesty ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jano, souhlasím s tebou. A básničky? Ty učil náš soused oba kluky, až ho zoufalá ředitelka prosila " Pane Beránku, neučte děcka ty sprostý básničky, oni to pak předávají dál ". Pravdou je, že si je pamatují dodnes;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš, já se celý profesní život pohubuju mezi dlaždiči ;-D A zedníky a .... A v jádru to jsou dobří hoši :-)R^

1 0
možnosti
Foto

To je fajn, když je jádro dobré!;-D

0 0
možnosti
Foto

Nejsem sice dlaždič, ale i mně občas něco "ulétne". Naštěstí některý superdlaždičský výrazy bych z úst nevypustila.

;-)R^

1 0
možnosti
IM

I31v73a 47M38a28r51k78o22v79á

26. 1. 2018 21:23

:-)R^...Nezapomenu, jak synek kdysi na výzvu paní doktorky na 5leté prohlídce: "Tak Vojtíšku, umíš nějakou básničku?" pravil: "Oříšková Deli, a je po p.deli."

2 0
možnosti
Foto

;-Dsuper! Ivko, pobavilas mě.R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, i sprosta slova je třeba umět používat, jak Klára psala níže, jsou situace, kdy použít to slušné poněkud pozmění situaci a naopak .Je pravdou, ze dnes se mluví vulgárně nejen mezi mládeží.

1 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas;-)zdravím ku PrazeR^

0 0
možnosti
Foto

Vlasto, moc díky za zastavení;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Jsou situace, kdy ten neslušný výraz sedí jak zadek na nočník. Ale se vším silným se musí umět zacházet.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik