Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jíst jedině v kuchyni, Jitko a k televizi jen s plným bříškem, abys nevymetala lednici.... ;-D Znám to, u nás to funguje stejně. ;-)

2 0
možnosti
Foto

štrůdl s hrozinkama...někdy se musím stavit:-)

1 0
možnosti
Foto

To je vidět, co v té telce dávají...;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Já při jídle hlavně čtu, což by se taky nemělo;-D. Začtu se, zapomenu kousat a jídlo stydne...;-D PS: když běží reklama s vyplivnutým zubem v umyvadle, zavírám oči, i když nejím;-D;-D.

1 0
možnosti
Foto

Tak to je reklama opravdu jako humus (ale i ten se dá jíst);-D

0 0
možnosti
MV

Si tvrdá ženská - tebe nic nerozhazi. A moje Zorina by este dodala:no když sem tam dala máslo a mliko tak to přece dojim, ne...

2 0
možnosti
Foto

Jak to víš? Přesně to jsem si taky řekla a dojedla to v kuchyni;-D

0 0
možnosti
DV

D77a89v98i82d 27V77l95k

4. 2. 2018 9:02

noteda8-o no zrovna snídám Jitus!

1 0
možnosti
Foto

Ale jsem si jista, že kaše to nebude;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D S řízkem se na telku čumí líp, Jituš ;-D

3 0
možnosti
Foto

Dnes to vyzkouším, mám je v plánu;-D

0 0
možnosti
JP

;-DA také by mě zajímalo, jak taková instantní kašička chutná? Ještě jsem nic takového neochutnala. Vím, že existuje instantní bramborová. A říkáš zdravá?

1 0
možnosti
Foto

Jano, je výborná, aspoň ta, kterou kupuji;-)

1 0
možnosti
MB

U jídla se nečte ! - Klasický bonmot matky a otec odvětil = Ale Vlasto, nikdo nemá 3 volné časy ! 1) Pojídám + 2) Očítám + 3) Ladím malou TV, na kuchyňském stole. Máš mne , po 35 letech - ještě vůbec rád ? Co pořád máš ženo !? - Již jednou jsem se přece jasně vyjádřil ! Kdyby došlo je změně - budu tě zavčas informovat ! ... (Toto jsem v půdoryse viděl svým dětským zrakem doma) ... Žili šťastně a kdyby neumřeli, tak tam - Za horami a řekami, sedí v té kuchyni - Dodnes ! ... I já mám TV na stole:-)

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, moc hezká vzpomínka;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik