Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jů, tak tuto jsem neskyšela, ale hned jsem jsem si představila tu maličkou černovlásku s černýma očima. Asi to tak, mělo být JituškoR^V

0 0
možnosti
Foto

Jituš, i hrát na cokoli můžeš bez not, věř mi, a taky můžeš začít v jakémkoli věku! Zkus to!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Až se potkáme, ukážeš mi to;-)

0 0
možnosti
Foto

Ou, ou, Jitu, to je škoda. Ale určitě zpíváte krásně. Dík za milé čtení.R^

1 0
možnosti
Foto

;-DNejlépe, když si zpívám v lese, to pak nehrozí žádné nástrahy. Díky za přečteníR^

0 0
možnosti

ja si zazpivam, jen kdyz sem sam - nebo, kdyz me mutr vyhecuje a pak se tomu smejeme

oba totiz zpivame fakt priserne - prej se prihlasime do xfaktoru...

krasnou nedeli, Jitule a ZPIVEJ!!!!

1 0
možnosti
Foto

Přihlaste, budu se těšit...hezkej den i tobě;-)

0 0
možnosti

I42v14a 25M37a33r79k41o11v92á

24. 2. 2018 19:38

Já bych byla zpívala, ale když už se nadechuju, dcera mě předežene řkouc: Mamko, hlavně nezpívej! :-)Fajn článek, JitkoR^

1 0
možnosti

Nevím do jaké míry ještě funguje - Co Čech - to muzikant, (dnes asi politilog). Občas tady vzpomínám starou chajdu rodičů. Táboráky - Otec hraje na harmoniku - kde jsi k tomu přišel ? Zmínil povinné hodiny klavíru a pak prý je jedno zda má klávesy ležato, nebo stojato. Soused vytasil housle - skutečně mu praskla struna, nebyl důvod proč nepokračovat. Další měl banjo ! Já na to užasle hleděl - jiskry a voňavý dým špekáčků . Nechápal jsem, jak všichni znali slova - muziku a svorně pěli ! Od Slepičky kropenaté po Nejkrásnější hvězdy, které hoří ve Spitu nad mořem ! ... Tak jsem se následně chopil kytary. Taky to šlo. Dovětek - Zpěv vcelku jo - Nicméně tančím strašně rád - Tančím strašně ... ! :-)

3 0
možnosti
Foto

Miroslave, děkuji za krásný příspěvek a přeji hezký večer. Ohýnek a špekáčky, tak to bych si taky dala říct, ale momentálně u nás -14, tak to raději pěkně v teple domova;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Škoda za tu smradlavou vodičku, Jitko, mohla s Tebe být slavná hvězda:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Ten odér cítím ještě dnes, tenkrát to byl snad jediný možný dostupný olej, tmavé barvy. Sestra s ním ovšem uměla zacházet, inu všeho moc škodí.;-) Na klavír občas hraju aspoň ve snech.

1 0
možnosti
Foto

Těm, kteří zpívají rádi, leč falešně, a sebekriticky se se svým zpěvem stahují do soukromí, bych rád připomněl jednu (mou oblíbenou) literární postavu – Boříka za Steklačových Boříkových lapálií. Zpíval rád a falešně, proto si pro radost zpíval v koupelně, kde ho nikdo neslyšel.

2 0
možnosti

R^Zpívám rád, ale poslouchat se to nedá.

4 0
možnosti
Foto

Hlavní je ta první fáze;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS