Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jejda já mám chuť na takové dobrůtky. R^ Ty ty jedna pokušitelko.V

1 0
možnosti
Foto

Ta úžasná vůně R^

1 0
možnosti
Foto

Na střední jsem přes léto chodila na brigádu do jídelny velké firmy. Teda!!!! 8-o buchtičky jsme dělali jen jednou, a dodnes si vzpomenu, když je doma koulím :)

1 0
možnosti
PH

P47a59v46e44l 24H19e88k

28. 2. 2018 1:02

Krém vypadá práškově, asi nebude ze smetany. A ve velkým nebo malým, pořád jednoduchý jídlo, lehký na uvaření.

0 0
možnosti
LI

Nejvíc ́potěšilo to "uzený", no a to ostatní taky...R^

1 0
možnosti
Foto

Jen při pohledu na to vše jsem polkl naprázdnoR^;-D

1 0
možnosti
MV

kus masa - kor z udirny - votom zadna!

ale, jak jsem tak videl ty plechace plny zlata - do vasi skolni jidelny chci chodit

a velkej obdiv - prace nad hlavu

ja si dal taky pekne blbej ukol - pozval jsem lidi z baraku na bramborak - prihlasili se skoro vsichni, u sporaku jsem stal vic jak dve hodiny (a to nemluvim o strouhani brambor...), ale meli to pak az za usima a mastny huby

1 0
možnosti
Foto

Tak bramboráky pro tolik lidí, no to je hotová sebevražda!;-)Taky dělávám hodně, jsem pak z toho zhuntovaná a pak zjistím, že jsem ani neochutnala-nezbylo!

0 0
možnosti
Foto

ze začátku to vypasdalo jako hrnečku vař:-) ty vaříš jen pro školu nebo celý Křenov?:-)

3 0
možnosti
PL

To se nedělá, dělat takové chutě R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik