Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, všechno musí jednou skončit. Krásný blog. R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jen se pěkně líhněte a užívejte jara. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zatím nám to líhne dobře;-)

0 0
možnosti
Foto

R^karma za krásně napsaný blog-konečně budeš mít víc času na koníčky-a ta kytice je překrásná:-)

1 0
možnosti
IM

I29v82a 53M91a12r37k88o56v49á

30. 3. 2018 12:42

Jitko, jsi borecR^ a užij si pěkné Velikonoce:-)

1 0
možnosti
PL

R^Po přečtení nadpisu jsem se zalekl...

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, jestli přišlo zklidnění;-)

0 0
možnosti
Foto

no vidíš že to jde...stačí se jen podívat:-) jsem měl taky v práci rozlučku,ale nic extra oficiálního, jen jsme se trošku ožrali:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem si říkala, že v tom nadpisu bude nějaká kulišárna.;-D;-) Tak už máš zase klídek.R^

1 0
možnosti
Foto

Tak kulišárna nebyla v úmyslu, tentokrát ne;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jsou tu Velikonoce, nepřeji Ti žádné zkažené jajce!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Jituško,moc hezký blog a ta kytička je zasloužená já přidávám V

1 0
možnosti
VF

Škoda, že tu nejsou kytičkové smajlíky, uvila bych ti kytici. Tak aspoň přání, ať se Ti všechno daří a na dvorku vše zdárně líhne.:-)

2 0
možnosti
Foto

Stačí zavřít oči a kytice je hned, já sním ráda;-)díky a zdravímR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik