Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, to je mi líto. ;-( Líbí se mi tvoje blogy, jsou tak "živé". Karmička a R^

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, nový život vzešel a to je hlavní, tak to prostě v životě chodí;-)díky za čtení

0 0
možnosti
MV

nahoru a dolu, nahoru a dolu, zivot nas houpe a chvili letime do nebe a za par sekund si na houpacce odirame bosy paty nohou, Jitko. vsak to znas. jinak bys to tak krasne nepopsala. jak je zase videt, nominaci na pani psavou roku jsem fakt nehodil jen tak nekomu. klidny dny "po babicce" a hodne radosti s vnouckama preju

2 0
možnosti
Foto

Vedle mě už týden sedí babička (tchyně) i prababička (95) v našem obýváku, možná se dožiji i toho že bude praprababičkou...???

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ten článek je napsán srdíčkem, zasloužíš si karmu. V:-)R^

3 0
možnosti
ZK

Souhlasím s Vámi, paní Pantlíková. Dokonce si myslím, že by Jitka bez srdíčka nenapsala ani řádek.

3 0
možnosti
Foto

Jitko,přiznám se, že nevím co napsat. Jde vůbec napsat něco jiného, než že to je život? A zní to tak syrově. R^

2 0
možnosti
Foto

Takové situace umí napsat jen sám život, všem moc děkuji za příspěvky, vážím si toho;-)R^V

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik