Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, jednou jsem dostala od babičky plato vajec. Položila jsem je v autě za zadní sedačky na tu "poličku". Vezla jsem svou tehdy malou dcerku a synovce a protože protestovali a nechtěli se připoutat k autosedačkám, chtěla jsem je vystrašit a trochu poučit... Před dojezdem k mamce jsem prudce stoupla na brzdu, myslela jsem, že je to výukové.... nebylo. Děcka křičely nadšením a já byly za blbce. :)) Vejce se mi rozkutálely po celém autě a musím říct ,že rozbitá vejce z koberečků nevyčistíš ani za měsíc. V tom horku (bylo léto) se mi jelo domů (250km) fakt blbě. ;-D;-D;-D

Tvé příběhy dostaly karmu, jak jinak... R^

1 0
možnosti
Foto

Tak vejce a výuka nemají chybu!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

;-D Vláčkem občas jezdím, ale takovou srandu jsem ještě nezažila. Akorát jsem jednou v autobuse skončila pánovi na klíně když autobus prudce zastavil s já to neustála. Blbě bylo, jsem honem nemohla vstanout . ;-D

1 0
možnosti
Foto

Skoro jako hrdinka z mého příběhu;-D

0 0
možnosti
DP

Pěkné počteníčko na ránoR^:-)Tak dám do placu podobnou přihodu jako s tím zelím. Na základce v polovině 50-tých let sme byli na exkurzi v Hodoníně v nějakém podniku pro zpracování ryb. Naši učitelé dostali samozřejmě "výslužku" v podobě nějakých sleďů v láku. Když sme nasedli do vlaku, zástupce ředitele dal svoji tašku s výslužkou "na placato" do síťky na zavazadla nad hlavami, jak se vlak rozjel tak se nějak ten lák uvolnil a vytekl na hlavu našeho třídního. Ten zbrunátněl, vyskočil a zakřičel, kdo tam ten sajrajt dal a jeho ruka už byla připravená na to, vylepit neopatrnému žákovi pořádnou "přes hubu", jak to v těch letech bylo zvykem. Načež zástupce ředitele ohlásil, že to bohužel je jeho taška a nějak to omlouval. Třídnímu sklaplo, dát přes hubu zástupci ředitele, i v těch dobách, jaksi nešlo a my žáci, jsme museli bojovat, abychom se ubránili smíchu a neschytali namísto zástupce zlobu našeho nasupeného třídního.

2 0
možnosti
Foto

To je krásný příběh, Dane, díky mocR^;-)

0 0
možnosti
MV

Jaká radost číst mezi tím častým tady příběhy o radosti!

3 0
možnosti
Foto

Marku, sice později, ale moc děkuji;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ve vlaku se uzije spousta legrace:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DTo nevymyslíš!R^ Teda to zelí jo, mně takhle vytekl lák z okurek do kufru auta, které nebylo moje...:-/

2 0
možnosti
Foto

Okurky, taky pěknej ozón;-)

1 0
možnosti
Foto

Kde jinde by pan farář zažil takové "vzrůšo"?;-DR^

3 0
možnosti
Foto

No právě! Třeba navýšil jízdy;-)

1 0
možnosti
Foto

R^já věřím že byl pan farář rád;-D

2 0
možnosti
Foto

Každopádně měl zážitek z cestování;-D

0 0
možnosti
RE

To já, když vyjímečně jedu jako cestující, tak vždycky usnu a podobné kratochvíle se mě netýkají;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Romane, není na škodu být občas bdělý;-)zdravímR^

0 0
možnosti
Foto

Asi se přestanu bát jezdit vlakem...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Kvůli tobě jsem to napsala;-D:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik