Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezky napsánoR^ Myslím, nejde o to, kdo jak často chodíme na hřbitovy, ale o pocity té starší dámy...

1 0
možnosti
Foto

Jano, moc děkuji za návštěvu;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, zatracený děti! Moc hezky napsané, i když smutňoučké. V

1 0
možnosti
Foto

Smutné a přitom krásné. Já na hřbitom chodím málo, ale to neznamená, že jsem zapomněla. NaopakV

1 0
možnosti
DV

D16a54v20i30d 17V55l21k

6. 5. 2018 19:54

To je smutné, ale moc hezky napsané JitkoR^

1 0
možnosti
Foto

Já se přiznám, že na hřbitovy chodím nerada, ale ne proto, že bych ty, co už nejsou mezi námi, dostatečně nemilovala. Prostě na ně vzpomínám jinak...R^V

2 0
možnosti
PL

Smutné, ale ze života.R^

1 0
možnosti
Foto

Proto já nechci na hřbitov, i když už tam mám plno kamarádů, můj popel nechť vesele opouští urnu mimo smutné hřbitovní prostory...

1 0
možnosti
Foto

R^moc smutné-ale i to se v životě stává

1 0
možnosti
SH

Přece nebudeme smutnit, když je tak krásný máj...Ať si suchý nebo žlutý, zkrátka pro nás vždycky krásný, že?

1 0
možnosti
Foto

Smutnění ani nebylo v plánu, jen taková ukázka z dnešní doby. Sylvo, zdravím;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik