Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže, to jsme na tom, Jitko, přibližně stejně (s tou výškou a s tou malou babičkou - blogerkou). I moji vnuci (5), podstatně starší než ti Tvoji, se o mně tak vyjadřují. Ten konec řady v tělocviku mě také pěkně deprimoval a táhlo se to až do dospělost - ale když mi kdysi kterýsi můj tajný ctitel pravil, že "co je malé, to je milé," přestalo mě to štvát. Nakonec, u nás na dědině se těm nebohým vysokým dcerkám posměšně říkalo "antény," těžko k sobě hledaly ženichy. Dnes je mládež vyšší. Potíže mám s konfekčním oblečením, rukávy si musím vždy zkracovat... :-/ A gratuluji Ti k pěkném umístění v soutěži, hlasovala jsem pro Tebe. A piš dál, jsi upřímná, Tvoje články jsou ze života a pěně se čtou. Zdravím. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Malá Jitka, zdraví malou Mirku a děkuje;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Milá Jitko, krásně napsané a gratuluji k úspěchu, on to totiž je úspěch dostat se finále.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, moc díky za zhlédnutí;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Krásný. Není nad všechny ty vzpomínky:-). Zdaleka nejmenší jsem byla v první třídě (šatičky, co mám na fotce z konce 1. třídy, byly mé dceři malé cca ve čtyřech letech), ale pak jsem se nějak ,,pochlapila" a některé spolužačky i vzrůstem předhonila;-D;-D.

1 0
možnosti
Foto

Já byla malá pořád a to mi zůstalo;-DLibi, díky za čteníR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to je krásnej článek! Už se těším, jak se sejdeme na mejdanu!R^

1 0
možnosti
Foto

R^gratulace-nejen k tomu klobouku který ti neskutečně sluší-co se hlasování týče-zasloužila sis víc-tvoje blogy šíří radost a pohodu a přesto tě předběhli lidé šířící nenávist-ale věřím že budeš přesto pokračovat v psaní, už jen proto, aby se to vybalancovaloR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Budu psát, budu psát, to slibuju na babičkovskou čest;-D

2 0
možnosti
PL

I já se přidávám ke gratulantům R^

2 0
možnosti
Foto

Milá babičko blogerko Jituško! Nejvíc potěší pochvala od nejbližších, že?! Soutěž nesoutěž! Mě můj muž, velký kritik mého psaní řekl, že je na mě pyšný! A dali jsme si Magistra ;-DR^ A to je přece největší výhra. Mám tě ráda. V PS: Moc ti to sluší! Dej si ji jako profilovku. ;-)

1 0
možnosti
Foto

To je tutovka, že se musí slavit;-)V

0 0
možnosti
DS

Malá Jituško blogerko V

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik