Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, šťovík R^ My jednou ukradli králíka strejdovi z králíkárny a s klukama jsme ho opékali na ohýnku, jen jsme nevěděli, že ho musíme vyvrhnout. Nedalo se to! A nebo kdo sní celou kopřivu, to byl borec! ;-D;-D;-D Mimochodem hezká příroda. V

1 0
možnosti
Foto

No téda fůj! Ale aspoň jste ho stáhli z kůže, né?;-D

1 0
možnosti

Taky jsme šťovíků "spásli" metráky. Většinou jsme si je narvali a nacpali pod bundu, pak někam zalezli (nejlépe na strom) a tam "požírali". Přitom to v syrovém stavu a ve velkém množství není nic moc zdravého pro vysoký obsah šťavelanů. Ale přežili jsme to ve zdraví. :-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak jsme to dělali i my, pravda, že ze stromu to šlo někdy až moc rychle (třeba po třešních);-D

2 0
možnosti

R^Já si pěstuji šťovík na zahradě.

0 0
možnosti
Foto

I my ho máme plnou zahradu;-)

0 0
možnosti

Zrovna včera jsem si po letech zase zazvejkal... A teď si o tom este počet. Dekuju

1 0
možnosti
Foto

To je náhodička! Marku, zdravím;-)

0 0
možnosti
Foto

My jsme zase jako děcka pojídaly svatojánský chléb (kytka s malými placatými plody, kterým jsme říkali "chlebíček"), chodili do sadu na třešně nebo na kukuřice. Já vím, je to polní pych, ale dnes se to prý dělá ve velkém - někdo přijede s auťákem a "sklidí" třeba půlku pole.:-/

1 0
možnosti
Foto

"Chlebíček" byl u nás vzácností, ale ostatní polní pych nikoliv;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, ty frčely. Já měla radši šťavel v lese. A prý oxaláty a ledvinové kameny a bla bla. Zatím žiju.;-D

1 0
možnosti
Foto

A žasla jsem, jak jsou zdravý...teda aspoň to píšou;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ To jsou hezké vzpomínky na to, co jsme všechno dělali, dnes už je to nebezpečné a často přímo zakázané. A přežili jsme.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Taky jsme okusovali kdejakou bylinu, pamatuju třeba na trnky, ty krásně svíraly v puse a rostly prakticky všude. Hezké fotky, Jitko:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo jo, když jsem byl malej, taky jsem je jedl R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, dnes jsem si to po létech zopakovala, není to špatný;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik