Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...a jako na potvoru se zakutálejí do těch nejnedostupnějších míst. Třeba někomu pod nohy, pod sukni a už vidím sebe, jak říkám: " Promiňte, ale mám pod vaší sukní peníze, mohu si je sebrat? A co by v takové chvíli dělal chlap? ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko vidíš, to já jsem malej a nešikovnej.:-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Drobáky by měly mít jednu vlastnost, tu, aby se daly lovit dlouhým magnetem;-D

2 0
možnosti
Foto

Příště si ho přibalím do tašky;-)

0 0
možnosti

Ano, Jitko, nápad na optimální řešení situace přichází až po...Tak už to chodí. No jo, ale co bys napsala? Sebrala jsem drobné, a šla:-)

Hezký den, šikulko!R^

1 0
možnosti
MV

Tyhle mincovy ekvilibristiky...

2 0
možnosti
Foto

Vůbec si za tu frontu nedávej, Jitko, žádnou vinu. Kdyby tam byl aspoň jeden kavalír, poklekl by s Tebou a drobásky pomohl sesbírat. Ach jo. Já už ty romantický knížky musím přestat číst.:-)

2 0
možnosti
KM

...jó kavalír, takový dneska nejsou ...a navíc by mu by určitě nějaký ty drobáky zůstaly v kapse.

1 0
možnosti
Foto

R^škoda dvacky-alespoň i měla trochu gymnastiky-udělala bych to stejně;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik