Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Čísla zatím u mě dobrý, ale když na mě tuhle kamarádka Marie: "Víš, jak jsme byly ́tám ́ a byla jsi tam se mnou nebo tam byla Hanka, víš ́tá ́...

P.S.: teď nevím, jestli se mnou o tom mluvila Marie nebo...;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám to stejně, takže u nás obou je to zatím dobrý!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, nakonec jste to daly, holky šikovný :)) Znám to, ale já od malička zapomínám... Já spíš jména, proto jsem byla zklamaná, že se neudělala hromadná fotka a pod ni jména... Teď pátrám v paměti kdo byl kdo. :) já tam přijela s tím, že znám tebe :))

1 0
možnosti
Foto

Do toho se vpravíš, neboj, já v tom mám hokej ještě teď;-)

0 0
možnosti
DV

D76a31v81i42d 60V86l52k

25. 6. 2018 20:37

Já už to mám taky Jituš.

1 0
možnosti
MV

jako bys popisovala nektery moje dialogy s mamou - takovy to, vis co...

hezky pondeli, Jitule

1 0
možnosti
Foto

Není nad takový TY dialogy. Fajn týden vinšuju;-)

0 0
možnosti
MS

Na to je vynikající gúgl. Když si na nějaký termín nemůžu vzpomenout, popíšu to v zadávacím okénku několika slovy a ve výsledku se ten výraz vždycky někde objeví. V tom by mi žádná encyklopedie nepomohla. :-)

1 0
možnosti
Foto

Strýčka gůgla už chválím níže;-)R^

1 0
možnosti
Foto

u mě čím dál tím stejný:-)

2 0
možnosti
Foto

Takže pohoda, klídek i tabáček:-P

0 0
možnosti

Ojoj, to důvěrně znám. Takhle nějak probíhají telefonní rozhovory s kámoškou. Ale když si nemůžu na něco vzpomenout (je to čím dál častěji), děsně se v duchu vztekám:-))) Mám dobrou paměť na čísla, a tak bych potřebovala všechno v číselných kódech:-D

Hlavně, že žijeme, Jíťo!

2 0
možnosti
Foto

O vztekání ani raději nemluvím;-) a s tou poslední větou naprosto souhlasímR^

0 0
možnosti
PL

Člověk si musí věřit, že to je stále ne dobrý, ale výborný. Jak by začal pochybovat, tak by to s ním šlo z kopce.

1 0
možnosti
Foto

Jitu, nejhorší je si vzpomenout , co akutního odpoledne šéf chtěl a přijde se na TO zeptat následné ráno. To si člověk připadá ne jak sklerotik, ale jak dement ;-D Ale jinak taky celkem OK R^

1 0
možnosti
Foto

Seš OK, viděno na vlastní oči;-D

1 0
možnosti
Foto

J40a21n33a 77M32a36j49o81v53á

24. 6. 2018 21:58

Jiti, skvěléééé.

Mám výhodu, že blbou paměť mám odjakživa. Takže tu sklerózu ani nepoznám :-)))

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik