Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný výlet! Doufám, že ty houbičky neměly omamné účinky.;-)

1 0
možnosti
Foto

Kremrole, mňamky... nedovezla bych domů ani jednu ;-D. Ty loutky byly nádherné. Krásný dokument. R^

1 0
možnosti
Foto

Nejvíc jich zbaštil syn, byly výýýbooornýýý!

0 0
možnosti
Foto

I já bych zřejmě sáhla po trubičkách, Jituš ;-D

1 0
možnosti
PL

Krásná zpráva o zajímavém výletě.R^

1 0
možnosti
Foto

R^To je nějakej blešák, ne? Ale z jakého důvodu tam měli ty houbičky?

1 0
možnosti
Foto

Taková burza, měli tam prostě fšecko...i houbičky;-D

1 0
možnosti
Foto

U těch zámků je potřeba rozlišit baroko-rokokní malby, kdežto pokud se jedná o renesanční architekturu, tak to může sahat až do 17. století.

2 0
možnosti
Foto

Jituš, hezzky si to couráš po krásných místechR^

1 0
možnosti
Foto

Courám, couráš, couráme...a to je dobře;-)

0 0
možnosti
Foto

Jituš paráda, krásné fotky s popisky. Navíc jsem z tebe nadšená, že ne babkovatíš a jsi pořád čupr baba . Jsi můj vzor, prostě ať se něco děje, hlavně, že není nuda.R^R^R^R^VVVVV

1 0
možnosti
Foto

To je krásný vyznání, máš to u mě teda;-)Na podobný akce jezdí hlavně syn, pátráme na nich po obrazech od babičky, třeba se jednou zadaříV

1 0
možnosti
BK

Zřejmě jsme krajanky. Taky si už pár let Letovický zámek slibuji. Ale o této akci jsem se nedozvěděla. No moje škoda. Tak díky za fotky.:-)

1 0
možnosti
Foto

To mě těší, tyto akce prý bývají každý měsíc, tak si to pohlídejte;-)zdravímR^

0 0
možnosti
Foto

R^Jitko, dobře, že nesedíš doma, takové akce si člověk nesmí nechat ujít. ;-);-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik