Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-DNo jak se hledá (furt) něco u nás....

1 0
možnosti

Jo, hledáním stráví člověk mnoho času. Ale má také svou výhodu, že někdy najde něco jiného zajímavého.

2 0
možnosti
Foto

Tak to se mi stává pravidlem;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle já mám, Jitko od jakživa, takže až přijde demence, nepoznám to ani já ani okolí. Myslím si, že se mnou příroda zamýšlela něco většího. Třeba, že budu chytrá a ono to nevyšlo. Tak mám profesorský gen. Respektive jen tu jeho roztržitou půlku. Ta tu s myšlením se nějak nedostalo.

Můj majstrštyk jsou hodinky v ledničce, klepání na vlastní kancelář zevnitř a....a...a ještě....

3 0
možnosti
Foto

Nestraš! Ale je dobře, že si z toho umíme dělat aspoň srandu;-D

0 0
možnosti
Foto

Což mi připomíná, že takové ty sezónní věci jako nafukovací kruhy na plavání, zimní boty apod., jsme jednu dobu uklízeli do špajzu hned vedle vánočních ozdob. Ale kam jsem, ksakru, dala ty ozdoby?;-DR^

2 0
možnosti
Foto

A čím větší prostor, tím více hledání;-D

1 0
možnosti
Foto

jsem na tom takhle už nyní;-DR^

1 0
možnosti
Foto

vánoce budou cobydup, tak si pospěš s hledáním;-D

1 0
možnosti
Foto

Česnek se může oproti peněžence někdy najít čichem, pokud není zrovna rýma R^;-D

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, ani po čichu dědoušek nenašel, asi to bude tím, že míval ve sklepě i tvarůžky, pěkně uleželé;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak dobře ho schoval... To znám.;-D Občas někdo najde pečlivě ukryté vánoční dárky, když balí na léto a tak.;-)

1 0
možnosti
Foto

Je to jasné, Jitko, nemá cenu se tomu bránit. Prostě to na každého jednou přijde a hledání se stane součástí našeho života. Od té chvíle jsme prostě doživotně na houbách a občas i najdeme:-).

4 0
možnosti
Foto

R^Nálezy přinášejí zklidnění;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Taky furt něco hledám a nemůžu najít a taky občas podezírám naši Rózku, že mi to někam zašantročila.:-)

2 0
možnosti
Foto

;-)Hlavně, když je to na koho svést!

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik