Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsme potají upíjeli strejdovi z demižonu, ale mě alkohol nikdy nebral. Ale vzpomínky mám stejné. Hezký blog, Jitko. R^

1 0
možnosti
Foto

Ano , my máme "rybizle" ;-D , jak psal kolega Dvořáček. Ale dělali jsem s nimi totéž. Jen dolévat upité množsví z demižonu vodou nás nikdy nenapadlo. Ztráty byly povolené ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nápaditost mé sestry neznala mezí, takže se dolívalo a dolívalo;-D

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se ale u mého prvního příspěvku došlo k zásadní chybě. V Ostravě tento výraz byl :"nerybizluj", nikoliv :"nerybizuj", jak jsem v roztržitosti napsal. Pardon

1 0
možnosti
Foto

Neomlouvejte se, obojí platí;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jen doplním velmi podstatnou věc, kterou jsem jaksi opomenul v mém prvotním příspěvku. Ten výraz v Ostravě byl :"nerybizluj", nikoliv :"nerybizuj". Pardon.

0 0
možnosti
Foto

Rybíz je prý hodně zdraví, tak ať Ti zdraví slouží, děvčátko!R^:-)

1 0
možnosti
PL

Tolik rybízu jako letos jsem už dlouho nezažil, ale rybizování to není R^

1 0
možnosti
Foto

To je kuliček, co? Letos mimořádně;-)

0 0
možnosti
ZK

Jitka napsala hezkou vzpomínku a my jsme si pod jejími řádky hezky zarybizovaly. R^

2 0
možnosti
Foto

To je od Tebe taky hezké, Zdeňku;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^parádní úroda-já mám nejradši černý rybíz, ikdyž spoustě lidí moc nevoní-a moje babička dělávala rybízové víno moc dobré-už dlouho jsem domácí neochutnala

2 0
možnosti
Foto

Letos byl černý rybíz přímo výstavní;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tak krásný rybíz jsem už dlouho nevidělaR^ Tak ten bych ráda trhala ještě dneska. Já jsem rybíz česávala ráda, měli jsme 3 velké keře, bývala to moje prázdninová povinnost. A pak ty kuličky obrat ze stopiček, i to jsem dělala ráda. Mám to vše spojené s tím, že jsem se dívala v televizi na finále Wimbledonu a u toho obírala ten rybíz:-).

A moc pěkně jsi popsala vaše ochutnávání rybízového vína, to mě hodně pobavilo, hlavně ty rozmnožené figurky;-D!!!

1 0
možnosti
Foto

Já ti nevím, ale nebude to mít něco společného s tím rybízem? My jsme trhali i se šťopkama s odrhávalo se to doma. Možná proto, že keřík byl za včelínem a tam bylo nebezpečno.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

No ještě včely k tomu, to bych neustála;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik