Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jo jo...jen se odhodlat...mám to stejně:-):-)

1 0
možnosti

Probral jsem se před chvílí v zámecké ložnici (kamarád pan zámecký včera slavil narozeniny), okno do zahrady dokořán, svítí slunce, zpívají ptáci a je léto. A k tomu tvůj blog. Život je fajn! Moc zdravim, Jitule

2 0
možnosti
Foto

Marku, díky! A užívej života, co to dáR^

0 0
možnosti
Foto

Konec dobrý, všecko dobré... R^;-)

1 0
možnosti

Dobrý konec, všechno dobré. Odměna zasloužená.R^

1 0
možnosti

D68a55v73i57d 44V88l38k

24. 7. 2018 6:32

Moc hezký blog JitkoR^

1 0
možnosti

Zdravím obě statečné... tetičku Jitku i neteřinku Mirku..doufám, že jste si to pořádně oslavily :-)

1 0
možnosti
Foto

Pokaždé se odměním (v cukrárně), za ta léta je to na mě znát;-D Mirka teprve začíná.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Parádu, Mirku zdravím a těším se s ní. Já jsem dneska zase tak podobně valila od zubaře se spraveným zoubkem. Bylo to , tak rychle, že jsem se ani nestihla bát. ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jsem dostala přednášku kvůli odloženému očkování. :-P

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS