Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Uschnem i na ležačky.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, včera. (čtvrtek) jsem dvakrát zmokla. Nádhera!!!! Dnes jsem v Třeboni jen taktak uniklo. Dojde to k tobě, neboj. ;)

1 0
možnosti
PL

Uschneme, neuschneme... Před chvílí jsem slyšel, že tělo při velkých teplotách zanedbává prokrvování mozku, jelikož se soustřeďuje na své ochlazování.

1 0
možnosti
Foto

I to je možné, hlavně si už přejeme, aby to skončilo;-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych byla schopná v těchhle dnech věšet prádlo jedině před sedmou ráno nebo po desáté večer. V mezidobí je to čiré šílenství! Nepřeháněj to s tím sušením !;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Vždycky říkám, jak se mi kalhotky srolují do tanga už je fakt dost vedro. Já jsem letos v klidu, ale na kolegyňky myslím, jim tam ještě topí kravičky. Krávy vedro snášejí ještě hůře než my lidé, sice tam mají ventilátory, ale.....Jituško, tak se na to prádlo vyprdni. Šak ono nikde neuteče. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Danko, proto kalhotky vynech a basta!;-D

0 0
možnosti
Foto

Zas to máš rychle suchý. My co musíme sušit doma, máme smůlu.;-) Se stavem bez kalhotek si vždycky vzpomenu, jak jsem šla v noci na WC, rupla žárovka v koupelně a vyhodilo to hlavní jistič. Když jsem na chodbě marně přemýšlela, že je asi v té spodní skříni, došlo mi, že se budu muset předklonit zády ke schodům...;-D

2 0
možnosti
Foto

Je to rychlý ještě dřív, než to donesu;-D

1 0
možnosti
JS

A z wederce lidem šibe do foroty, Jitu :D

Ale prkenně uschlá ponožka, mě rozbourala :)

1 0
možnosti
Foto

Vedro má vliv, to je tutovka;-D

1 0
možnosti
Foto

ale na stojáka se dá i zmoknout:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik