Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V jedné skvělé restauraci dávají lízátka při odchodu domů. Moc hezká tradice. Ne že bychom tam chodili kvůli mlsání. ;-) Ale lízátko je fajn. R^

1 0
možnosti

Ano, "Co záleží na postavě - hlavně, máš-li něco v hlavě" - to mi furt opakovala mábabička. I když, nám záleží, co Ty na to;-)

1 0
možnosti

D92a33v71i71d 35V49l26k

17. 8. 2018 19:18

U mě v obchodě bys lízátko dostala i se žvýkačkou Jituš.:-)

2 0
možnosti
Foto

Koupím jednu dlaždičku :))

1 0
možnosti
Foto

Stříhání "podle kastrólu" mi ani nepřipomínej! Z toho jsem se vymanila až tak někdy na druhým stupni školy, pak mi bylo povoleno chodit k profesionálním střihačům. Ale stejně to vždycky kadeřnice vzala "na kluka", delší vlasy jsem začala nosit až v dospělosti.

Jo a lízátko jsem za nový sestřih nikdy nedostala!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Vida, na co všechno je dobrá dospělost;-D

1 1
možnosti
Foto

R^občas si něco šmiknu sama, občas zajdu k odborníkům, nejčastěji ale hodím na hlavu nějaký klobouček hučku nebo kšiltovku a nic není vidět:-)

0 0
možnosti

K holiči nechodím, stará se o mě moje ženuška, ale lízátko nedostávám.

1 0
možnosti

I67v21o 69Ž41á37č98e41k

17. 8. 2018 1:13

Mě maminka vodila k holiči, ale musela mě tam dovléci málem v poutech.

1 0
možnosti
Foto

Jejda, v dnešní době by s tím možná měla problémy;-)

0 1
možnosti

Taky nás maminka stříhala a sponku dávala ... A nějak se mi vybavilo, že bráška jeden čas míval střih na ježka a nosil švédskou košili .... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Vlasto, tak to jsme potom měly stejnýho bráchu, mám i foto;-D

0 1
možnosti
Foto

Jitko, jak vidím lízátko, celá se otřesu. Na jaře mi jedno zbylo ze soutěže pro malé čtenáře, tak jsem ho zkonzumovala a ten lepkavej sajrajt mi rozedřel dáseň :-).

2 0
možnosti
Foto

To znám, píšu to i níže. Jak začnu cucat bonbon, je zle;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik