Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jednu takovou znám, naštěstí je daleko, tak píše jen zprávy či maily, kdy začne bez pozdravu a chrlí a chrlí, k tomu naposílá fotky a několik odstavců ukončí "A jak se máš ty? Drž se chudinko, je toho na tebe teď moc." ;-D No neváhá té "chudince" vyblít všechny svoje zvratky, abych toho neměla náhodou málo. ;-D

1 0
možnosti
Foto

To pak člověku dodá sílu, co? Ale jsou takoví.:-/;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitu,babka potřebovala nějak zakrýt zklamání,že jí mladí mají jen na hlídání,a na přilepšení k novému bouráku...tak to v sobě musela překřičet.;-)

2 0
možnosti
Foto

Já se mám dobře, šak víš. Ještě, že jsme v kontaktu díky sociálním sítím co. R^V

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že i k nám do vsi zavítal ten elektrický proud;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, jakpak se máš? :) opravdu mi to napiš, očekávám mail. Nějak dlouho jsme si nepisly. :) Co mrnousci?

1 0
možnosti
Foto

R^ Jitu, tak to se povedlo, krásně jsi to napsala! Určitě si snad každý z nás, kdo si to přečetl, vzpomene na nějakého "svého" komunikačního sobce. Nejhorší je, že když člověk nechce být za hulváta, tak taková mono debata nejde z naší strany slušně ukončit. Ten člověk je nezastavitelný. On nás prostě poleje obsahem kyblíčku svého života a nechá nás stát na chodníku samotné a durch:-).

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že jsem včas vystoupila;-) Pěkný den, ZdeňkoR^

1 0
možnosti
Foto

R^ A jak se máš Ty, Jitko?;-)

0 0
možnosti
Foto

;-) zdravím a dík za zastavení.

1 0
možnosti

A jak se máš ty? Takovým dotazem končí svůj hodinový monolog moje příbuzná, ani nečeká na moji odpověď, pokládá telefon. Nejdelší monolog trval 80 minut. Občas se zeptá "si tam", řeknu "su" a ona jede dál. Většinou mluví o tom stejném. Děcka, recepty, tři snachy. Kdyby ale nezavolala, měla bych strach, co zlého se stalo.:-)

1 0
možnosti
Foto

To jde, stihne nakonec všechno;-)

1 0
možnosti

Někdy není jednoduché zastavit u někoho tok slov. R^

1 0
možnosti

To jsou takové mlecí osoby :)

Zase to má jednu výhodu. Nemusíš si pouštět rádio.

Nevýhodou je, že to nejde vypnout jinak než nějakým škandálním (byť smyšleným) prohlášením/dotazem např. "Syšela jsem, že jsi začala spát s farářem, je to pravda?"

Pravda. Příště už by s Tebou nemluvila, Jitu, ale to by asi nebylo na škodu.

Měj se báječně a ať Ti to furt tak pěkně píše, fotí a tak vůbec!

2 0
možnosti
Foto

Znám takových lidí víc a už dlouho mi to leželo v mysli, ale nehrozí, že bych se z toho hroutila;-Dspíš mi z toho bývá trochu smutno, za ně samotné.

Pěkný, i když deštivý denR^

1 0
možnosti

Blog jsem si protrpěl s Tebou. R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem nechtěla, abys trpěl!;-DAť je Tvůj den pozitivně naladěnR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS