Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se vrátil z první třídy naštvaný. Jako Němec s neznalostí češtiny jsem nerozuměl ani slovo. Pak už nás strčili do vystěhovaleckého tábora a do první československé třídy jsem se dostal zase až v devítí letech, kdy vyhoštění přestalo, proto tak špatně píši česky...;-D

1 0
možnosti
Foto

Píšeš hezky, nevidím v tom problém;-)

0 0
možnosti
VN

Jitko, čtu to teprv dneska, připomínka první třídy, ta je hezká ...;-D

Ale i školník a paní kuchařky byly důležitou součástí školy ...R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, školník a my spol, jsme kolikrát byli ti nejhlavnější;-D

1 0
možnosti
ZK

"Cestička do školy vyšlapaná," to byla nějaká písnička nebo básnička ze který vím jen ten začátek. Dnes ráno jsem jel kolem školy a přilehlé parkoviště praskalo ve švech. Je jiná doba, cestičky do školy pomalu zarůstají travou, ale to o čem hezky píšeš stále zůstává - sláva.

1 0
možnosti
Foto

Je to asi básnička, jak jsem "nalovila" knížka autor Plicka-Wolf, ale taky nevím přesně, stále se mi jen vybavuje Cestička k domovu. Tobě moc díky za příspěvek, jak vidím, spaní máš taky všelijaké, jako já;-)

1 0
možnosti
JP

Růžové brokátové šatičky, bílé krepsilonky a lakovky, Velká mašle, a hlavně maminčina ruka. Měli jsme báječného pana učitele. A jako správný dinosaurus jsem navštěvovala venkovskou jednotřídku. Vždycky, když hrajeme 1. září dětem na cestu, mám dojem, že se jdu ulejvat do práce, vždyť toho tak málo vím a znám. Jen ruka, která by mě vedla už není. A tak nezbývá než se nebát a skládat záludnější zkoušky. I bez známkování víme velmi dobře jak jsme dopadli :-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, díky za vzpomínku, pokud vzpomínáme, je to s námi ještě dobrý;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Když jsem vedla svojí první dceru poprvé do školy, lilo jako z konve a místo krásných střevíčků měla na nožkách holinky. ;-) Na svojí první třídu bohužel ráda nevzpomínám, šla jsem do školy předčasně a tudíž nezralá, takže ta první třída nic moc. "Co by řekli lidi, že mám odklad?" Jo, tehdy se odklad školní docházky tolik neřešil. Časem jsem to dohnala. Všem prvňáčkům dnes přeji, aby se jim ve škole líbilo a dozvídali se mnoho zajímavých věcí. :-);-)

1 0
možnosti
Foto

Já odklad měla jako prosincové dítě to tak být muselo,ale pamatuju, že se na tyto děti pohlíželo divně to máš pravdu;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, krásný čtení, díky

1 0
možnosti
Foto

První třída byla v pohodě. A vlastně celá škola... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zvládalas levou rukou, co?;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik