Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jitko, i ty děti rostou jako houby po dešti.;-D

1 0
možnosti

Jo a mě káplo na karbid, když nás nadsousedi vytopili, četlas??

1 0
možnosti

Ten poslední hříbek je nejkrásnějšíR^, my byli dneska - rostou málo, hřiby, kozáci...

0 0
možnosti
Foto

Praváci se za deště viditelně lesknou, i nebystré oko slaví úspěch... Jitul R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes opět úrodička, kterou jsem ale rozdala potřebným;-)zítra jdeme zas.

0 0
možnosti

No, to jsou pěkní kousci.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^to je krása Jituš-karma a dík za potěchu pro očiR^

1 0
možnosti
Foto

Já díky;-)copak já, ale u Danky na blogu, to je zážitek!8-o

0 0
možnosti
Foto

Jituš, protože, když leje, nepotkáš živou duši a to je teprv relax R^ Snad jste ten poslední úlovek nenašli odložený v lese ? ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, nejhezci je stejne ten posledni "hribek":-)

1 0
možnosti
Foto

Hříbeček přímo k sežrání;-)

1 0
možnosti
Foto

Super a pro, nerostou u vás

1 0
možnosti
Foto

Tys mi dala! Ale neboj, přijedu k vám a vyplením co se dá;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS