Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^klobásničkovník jsem ještě neviděla-hned bych ho oškubalaR^;-D

1 0
možnosti

Zdravím, zajímavá procházka:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to ostuda,na Valašsku jsem nikdy nebyla. Ale Ty jsi mě namlsala...i těmi knedlíky.;-D

1 0
možnosti
Foto

To mi ani neříkej, to je fakt ostuda!;-D

1 0
možnosti

Krásný výlet do kouzelných místR^

1 0
možnosti
Foto

Čekala jsem, že se ozveš, byly bysme na medvěda tři;-D

0 0
možnosti

I47v59a 85M92a69r57k55o73v86á

3. 10. 2018 22:31

Krásná příroda, krásné knedlíkyR^:-) (nesmím to číst tak pozdě, mám pak chuť na výlety do ledničky!!)

2 0
možnosti
Foto

Výlety do ledničky zakázat;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že tě nesežrali!;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsem špatné sousto, moc by se nadřeli;-D

0 0
možnosti
Foto

Krásně jsi to nafotila i s medvědama! Ale na té závěrečné fotce jsem tě nepoznala.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Krásný kraj. Moc pěkný fotoblog.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, moc děkuji za navštívení;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik