Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

když přehlédnou, určitě uslyší:-)

1 0
možnosti

Jednou jsem vstoupil do prázdného kupé a jel nadšen do Plzně vlakem , nadšení mě opustilo,když se kupé a další přilehlé zaplnilo dívkami školního věku, co vše jsem musel vyslechnout a doučit se....8-o a nejvíce mi znělo v uších neustálé hihňání,příště si už vždy přisednu do polozaplněného kupé:-)

1 0
možnosti
Foto

Nikdy není pozdě se přiučit. Ale nesmí z toho brnět hlava.;-D

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem zažil příjemné setkání s mládeží. Dva nevraživě vypadající pankáči dřepící na sedačce hned za prostředními dveřmi autobusu. Na další zastávce útlá žena s kočárkem. Pankáč u okna šťouchnul loktem kumpána a pobídnul ho "Dělej vole, pomož mamince!". Ten druhý beze slova vyskočil, popadl kočárek a překvapené paní pomohl nastoupit.:-)

1 0
možnosti
Foto

Více takových zážitků. A Vám dík za příspěvek.:-)

0 0
možnosti

My když jsme byli v pubertě (konec 80. a začátek 90. let), tak jsem si vůbec nenadávali, nenazývali se pohlavními orgány, nedělali bordel v hromadné dopravě. Naše mluva se podobala mluvě Dr. Gutha Jarkovského. Kam ta naše dnešní mládež spěje. :-P

4 0
možnosti
Foto

;-D To máme mládež, doma řezali je málo, kam to vede se ptám.....Vladimíre, díky za zastaveníR^

0 0
možnosti

M27a64r70e19k 10C80o42z97l

29. 10. 2018 10:32

Moc pěkné, karma!

Je zajímavé, jak na stejnou věc člověk během života nahlíží různě. Zrovna včera jsem přemýšlel, jak jsem na prvním stupni ZŠ neměl moc rád zastávku tramvaje u učňáku, kde se vždycky nahrnula plná tramvaj pokřikující mládeže a čas od času jsem raději šel poslední stanici pěšky, zatímco dnes mě to baví sledovat a poslouchat je.

2 0
možnosti
Foto

Marku, moc Vám děkuji za návštěvu;-)R^

0 0
možnosti

Vy tím jenom jezdíte, já to i řídím (ne tedy autobus, ale děti jsou v tom prostředku taky) - a dříve jsem byl proti fyzickým trestům, pak jsem názor změnil.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, to vám věřím;-)díky za zastavení

0 0
možnosti

moc hezky se to cetlo, hlavne to, ze dlouhy pero vedelo, i pres vsechny ty dišputace pred tim, co se slusi a patri!

3 0
možnosti
Foto

Snad mu to vydrží i potom;-) Přeju fajn denR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, tebe nelze přehlídnout. Sice malá, ale nepřehlídnutelná. ;-) Busem jeď znovu, zase o tom napíšeš, moc ráda čtu věci od tebe. Jsou normální.

2 0
možnosti
Foto

Budu muset jezdit, i kdybych nechtěla. Díky a hezký den přeju;-)R^

1 0
možnosti
Foto

O16t74a27k22a97r 25S26e64k83l

29. 10. 2018 6:30

No jo , Herodes - to byl král !!

Pochopitelně nadsázka . Trochu.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^hlavně žes to přežila;-D jinak u nás je už oslovení vole přežitek-dnes je to samej kámo sem kámo tam-to maj z televize;-)dík za sdílení veselého zážitku:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik