Diskuse

Smažka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už se těším čím mě překvapí dnešní oběd, z kuchyně se zatím nic neline...:-)

1 0
možnosti
Foto

Už by mělo, čas je pokročilý;-)

0 0
možnosti
Foto

R^A když se daří...o trapasy není nouze.;-D Ale dobří lidé si vše vysvětlí a pak se společně zasmějí i po létech. Tak to má být.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Je to tak. Přeji krásný den oběma;-)

0 0
možnosti
Foto

smažka je sur, protože smaží smažáka :-)

1 0
možnosti
VN

Tak já jsem si vygůglila ... tak tyhle detaily jsem neznala .... Ale povídka se mi moc líbila . R^

Za smažku považujeme uživatele závislého na tvrdých drogách aplikovaných nitrožilně, které si před aplikací předehřívá - "smaží".

1 0
možnosti
Foto

Vlasto, díky za vysvětlení, člověk se pořád učí;-)

1 0
možnosti
Foto

Panáček zaperlil ;-D

U hostiny to nevadí , ale když si do útulku pro pejska přijde nějaká smažka , to už přestává legrace.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Jitko, za mlsný blog s dvojsmyslnou zápletkou! R^

1 0
možnosti
JS

Takových trapasů už se mi stalo v životě mraky, Jitu :)))

1 0
možnosti
Foto

No jéje! Tenhle naštěstí mně ne, ale chtěla jsem trošku pozměnit téma těchto dnů;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DTo snad né! Neznat slovo smažka.8-o;-)

P.S. Když jsme na soustředěních museli mít i "táborový" program, konal se asi dvakrát i karneval. Dva z větších kluků šli za smažky a jednoho z malých to hrozně zaujalo. Došel za trenérem a řekl mu, že příště chce taky jít za pečenku.;-D

3 0
možnosti
Foto

No vidíš a pak se v tom vyznej!;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik