Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tak to už musí být člověku hodně zle, když není schopen rychle vypnout takové ptákoviny. Je to totiž přímo nebezpečné, mohlo by se mu ještě přitížit. Tak hodně zdraví.:-)

1 0
možnosti
LI

R^, výstižný a je až k neuvěření, kolik lidí naletí;-) ...

1 0
možnosti
ZK

Ahoj Jitko. Tyhle programy je třeba vnímat jako zábavný. Já když jsem zabloudil na kartářku Jolanu, nemohl jsem se odlepit od obrazovky. Takovou estrádu umí vymyslet jen lidská blbost, a ta je prý věčná. Díky za řádky a hezkej večer.

2 0
možnosti
Foto

Vidíš na tu jsem taky natrefila a musím říct, že se tím taky bavím. Jinak bych z toho netvořila blog. Máš pravdu, lidská blbost nezná mezí. Měj se pohodově;-)R^

1 0
možnosti

Jitko, taky jsem to někdy zahlédla, ale to je opravdu něco strašného.

Jako dřív jarmareční vyvolávač!:-)))

2 0
možnosti
Foto

Pojmenovala jsi to přesně;-) zdravímR^

1 0
možnosti
FD

Tv Nova,Prima a ostatní -co to je?Trvale vymazáno z klávesnice!!!

1 0
možnosti
Foto

Moc tam toho už nezbude;-)

0 0
možnosti
MV

set nahrdelnik, prsten a nausnice s brilianty za krasnych tisic sest set padesat korun!!!

2 0
možnosti
Foto

Ještě že jsi odolala těm úžasným lákadlům.R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Nemusím mít všecko stačí viroza;-D

1 0
možnosti
Foto

R^jo jsou to podvodníci-ještě žes tam nevolala-jinak přeju brzké uzdravení:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, z toho jsem vyléčená;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik